13 Mayıs 2009 Çarşamba

sevgi duvarı ya da şuursuzun önde gideni

geçen gece sevgi duvarını aşıyordum.işte her zamanki gibi ağzımda geceden mi gündüzden mi kalma bilemediğim bir ana-avrat düz küfür...sidikli kontesim de yanımda tabii.gene ortalığa işedi koduğumun manyağı.altına bez bağlasan durdurmaz,işeme kızım ortalığa desen,yakasında zaten amonyak çiçeği.ödüm kopuyo fırsatını bulsa beni kündeye getirip ...
neyse...sonra çıktık biz bununla kumkapıya doğru.dayadılar önümüze fasulye pilakisini.ben pilaki ne lan sadece kavun istiyorum ben diyerek altınbaş altın zincir takmış garsonla kavga ederken,bi baktım bizim sidikli çöpçünün elini kesmiş gelmiş,adamın eliyle saçımı okşuyo..aklım çıktı.süpürgeyle kovaladım bunu bi güzel.

p.s.Can Baba'ya saygım sonsuz.Dünyadaki bütün sevgi duvarlarına da.Ama niye böyle bi yavşaklık ettin diye sorarsanız bilemem,ilgilenmem de.Aklım gitti benim.

Hiç yorum yok: