31 Mayıs 2009 Pazar

kenan evren genişlerken

bir kahve alıp geleyim. hah geldim. beraber birkaç site gezeceğiz. ilk sitemiz yeliz'in dünyası. asfjasfjasfja. ben geziyorum böyle amelsizce. ana akımlardan, yan kollardan haberdar olmak için falan değil, bazı şeyleri merak ediyorum, hafızama yerleştiriyorum hemencecik öğrendiklerimi. yok öyle bir şey. ne öğreneceğim yeliz'den. bir erkek olarak hiçbir şey öğrenmeyeceğim haha. ama sokakta görüp de bir anlam veremediğin şeylerin, esasında birileri tarafından pompalandığının ya da ana akım olarak insanlara ulaştırıldığının bilincine vardığında, sokağın bir forward e-mail'e "OHAAAA" diye tepki veren insanlar topluluğundan ibaret olduğunu tahayyül ediyorum. fikrim şudur: MODA BİR FORWARD E-MAİL'dir. asafdafjafsaj.
ikinci sitemiz, otobüste gördüm. bu da bir zamanlar geyik malzemesinden öteye geçmezdi, şimdi millet işi ciddiye bindirmiş. yahu, anlık ivmelenmeleri geleceğe taşımak derdinde coniler. otobüste uyuyan kızı öpmek isteyen mi dersin, tanışmak isteyip bir yuva kurma hayali kuranlar mı dersin, one night stand (otobüste öyleleri var mıdır? adasjfdsa) mi dersin bunlar hep geyikti. şimdi, böyle ciddiye bindi ya, işte o iş sakat. o iş sakat, uzaklaşın. bu ne lan?
bir de spotify var biliyorsunuz, ona da değinmeden geçemedim. ona değineceğiz illa ki. bu site hayatınızı kolaylaştıracak, müzik dinleme zevkinizden tutun da, sigara markanıza kadar, saç renginize kadar her şeyiniz değişecek.

Hiç yorum yok: