27 Mayıs 2009 Çarşamba

olağandışı hiçbir şey

faroe takımadalarının sakallarının uzadığını düşünün. ellerinin içine alkol baskı yapsın bu adamların. birden eğilsinler kendi dizlerine, pis pis gülsünler bıyık altından. bunlar olsun. olmaması için fenolftaleinin ekivalans noktasında renk değiştirmesinin gözlenmesi gerekmiyor herhalde. bakıyorum pembeleşti yanaklarınız.

herhalde birtakım insanlar analjezik çamaşır suyu içmiyor değil. ya da kunillerin sahilleri parseleyen öpüşmeleri yüzlerinde şaşkınlık yaratıyor, onu maskelemeye, hoşgörülü takılmaya çabalıyor değiller :O

birtakım insanların götleri var bence. olmasa olmaz ya. her şeyi götlerinin sağ lobundan çıkardıklarını iddia edebilirler. ne bileyim onların yüzlerindeki götelek ifadenin koordine beyin semptonlarına neden olduğunu söylemem gerekmiyor değil mi? o birtakım insanlar benim annemi sever. onların anneleri seksi olmadığından sevmiyorum.

birtakım insanların da ayakları var. yürüyorlar. google earth bilincine sahipler. gittikleri yer önceden reserve, sıçtıkları yer de önceden steril. çok rahat adamlar bence ama kasıkları yürümekten gelişmiş değil, pompalamak falan onların işi. biz de hikaye dinleyen zavallı copypaste insanlarız. olm ne çok anlattın, ne çok dinledik senin freş zamanlarını?

birtakım insanlar güzel yerlerde güzel pozlar vermekle meşgul. çok eğlendikleri gerçeğini yadsımıyorum, fakat eğlendiklerini digital hale getirdiklerinde hiç de eğleniyor görünmüyorlar. zoraki bir gülümsemeleri var. arkada bira yorumlayan adam daha mutlu sanki. farkında değiller ama biraz mallık var bünyelerinde. taze mal.

onlar birtakım. ama sevilmelerini gerekiyor. sevmiyor değilim. seviyor da değilim. müze kartım var, her yere beleş girebiliyorum ama onlar girsin istemiyorum. onların girdikleri yer hak yeri değil. onlar ağzıma burnuma okülerime falan giriyorlar. ben ellerime yapışan ellerimi, alkolle temizleme derdindeyim. birtakım insanlar yapış yapış.

fekat her şey? asfdjafjajfds eşşeğin sönük haldeki siki.

Hiç yorum yok: