21 Mayıs 2009 Perşembe

bazı yanlışlarım

kadınlar çiçektir, kadınlar çiçektir, kadınlar botaniktir, kadınlar botaniktir. öyledir. sabah otobüs durağını bekliyordum, kendisi bizim eve gelecekti. yoksa ben ayağına gitmem godoşun. bu bize geldi, böyle bekleştik, sonra bir ABLA geldi, küçükken hani ABBA'ydı ya ha o işte, sigara içiyorum. sigara içiyorum çünkü beklerken sigara içerim. abla duruyor arkamda öyle, özel halk otobüsü belirdi, abla hemen hızlandı. sigarayı söndüreyim dedim, söndürürsem otobüse bineceğimi anlar muavin biraz bekler gibi olur diye tahayyül ettim.

sigarayı yere atıyordum ki, ablanın eline düştüğünü gördüm. bir anda Y A N G I N köşesi, kovalar ve içindeki memleket toprağı geldi aklıma. sonra ordan uzaklaştım, belki abla hala yanıyordur. ateşli bir şeydi çünkü. üzerine toprak sergen atmayı düşündüm, ama düşünmüş olmam yeter. öyle demezler mi ablalar, AH CANIM DÜŞÜNMÜŞ OLMAN YETER.

sigara zararlı evet, bir adet ablayı yakıyordum.

Hiç yorum yok: