26 Mayıs 2009 Salı

böyle şeyler olurken

insanlar doğuyor, büyüyor, ölüyor. tam da böyle. konuyu şuraya taşımaya niyetliyim, müzik. amcam. müzik zevkimi belirleyen şeyler üzerinde durmak istiyorum. mesela, wish you were here. bu şarkıyı, öyle kendim keşfedip dinlemedim, keşifleri de sevmem fakat örnek bir olay olmasından dolayı, müzik zevkimi belirleyen temel etmenlerden biri olmasından kelli, önemli bu şarkı. bir gün lisedeki kız arkadaşımla, kadıköy'de amelsizce geziniyoruz, başladı bu şarkıyı söylemeye. ben de cehaletimi gizlemek için dinledim, anlamıyorum ama dinliyorum, DEDİ yahu bu şarkı benim için çok özel, SENİN İÇİN DE ÖZEL OLMALI. mecbur dinleyeceksin, dinledim hemen. asafjdasjfasj.

bilmem anlatabildim mi? evet anlattım. şuraya geçeyim, eskiden böyle download ediyorduk, DOWNLOAD etmek çok sıkıcı bir iş. GB işi. burda tamamız. tabii erken dönemlerde, 2000lerin hemen başlarında, CD denen illet halen revaçtayken, mecburen, mecburiyetten bazı müzikleri takip edemiyor, takip ettiklerimiz üzerinde de haddinden fazla yoğunlaşıyorduk. RHCP'nin BY THE WAY albümünü, 6 ay süreyle dinlediğimi hatırlıyorum. asfdssajjas. sik gibi de albümdü. ağabeyler şimdi spotify gibi enfes bir şey yaptılar, kaç zamandır siksok müziklerden enfes müziklere yol alıyorum, hanisi YAHU BU BENİM TARZIMA YAKIŞMAZ da diyemiyorum, meraklıyım, meraklıyım ben. kulaklarım folloş oldu, dengede duramıyorum artık, dinlediklerimi de algılama noktasında eksik kalıyorum, düşünüyorum YAHU GÜZEL o halde dinlenir bu, yahu şeker illa ki dinlenir. ha tamamen temel müzik zevkimizden kopmuyoruz tabii, yelpazeyi pasifiğin iki ucuna yayıyoruz o kadar. işte, bazen diyorum acaba mecburiyetten mi metallicahaci olduk nedir aga?

kafam karışıyor bazı bazı. beggin'in tüm remixlerini dinledim, böyle dinledim be, hepsi de güzel, hepsi de güzelleştiriyor kafayı. ama, download ederken orjinal versiyonda ısrar edecektik, o saçma işte. artık saçma geliyor orjinal versiyon zıkkımı.

hayat ne güzel lan, spotify falan.

Hiç yorum yok: