11 Mayıs 2009 Pazartesi

ben bugün bunu gördüm


Fotoğraftaki insan azmanını görüyor musunuz?Elbette görüyorsunuz.Görmekle kalmayıp,bir de onu tanıyorsunuz.Sırf bu adamı tanıdığımızdan dolayı,bu nasıl basın,bu nasıl habercilik anlayışı a.q nidalarıyla bu ülkeyi terk etmek için haklı sebeplerimiz var ama bu başka bi yazının konusu.

Evet efendim ben bugün kabataş-zeytinburnu tramvayında pop starımız Ajdar'ı gördüm.Allahım bu nasıl bir insan evladıdır böyle!Dar kotundan,üstüne yapışan kapşonlu sweatinden bahsetmiyorum bile!Benim derdim herifin etrafına vay anasını satıyım ben de tanınıyorum,ünlüyüm lan gibi ukalasal bakışlar atması.Bu adam bu gücü nerden alıyor?


Peki benim sırf eğlence olsun diye adamdan imza alıcam diye tutturmama ve arkadaşlarımın beni engellemesine ne demeli?

Hiç yorum yok: