11 Ağustos 2009 Salı

tısısısıssıssısı mutlaka okuyun süper 2007 :)))))

>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> >>>> >Basbakan Erdogan, d‎‏ destek aramak için Ingiltere'yi>>>>>>>> >>>>ziyarete>>>>>>>> >>>>> >gitmi‏. Ziyareti sirasinda kraliçe tarafindan çay içmeye >>>>>>>>davet>>>>>>>> >>>>>edilen >Erdogan, kraliçeye kendi liderlik felsefesinin ne>>>>>>>> >>>>>oldugunu sormus. Kraliçe >de "اevremi akilli insanlarla>>>>>>>> >>>>>doldurmak!" cevabini vermis. Erdogan bunun >üzerine kraliçeye>>>>>>>> >>>>>çevresindeki insanlarin akilli olup olmadiklarini nasil >ayirt>>>>>>>> >>>>>ettigini sormus. Kraliçe, "Onlara dogru sorulari sorarak ayirt>>>>>>>> >>>>> >ediyorum." diye yanitlamis ve "Izin verin>>>>>>>>gِstereyim." demis.>>>>>>>> >>>>>Kraliçe hemen >Tony Blair'i aramis ve "Sayin Basbakan, lütfen >>>>>>>>bu>>>>>>>> >>>>>soruya cevap verin: >Annenizin bir çocugu var, babanizin bir>>>>>>>> >>>>>çocugu var ve bu >çocuk sizin ne kiz, ne de erkek kardesiniz.>>>>>>>> >>>>>Kimdir bu?" diye sormus. Tony>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>Blair: "Bu benim majesteleri!" diye yanitlamis. Kraliçe:>>>>>>>> >>>>> >Dogru.Tesekkürler,iyi çalismalar Blair." demis ve Erdogan'a>>>>>>>> >>>>>dِnerek: >"Gِrdünüz mü Sayin Erdogan?" "Evet majesteleri, çok>>>>>>>> >>>>>tesekkür ederim, bu >metodunuzu kesinlikle kullanacagim.">>>>>>>> >>>>>diyerek oradan ayrilmis. Yurda >dِnüsünde hemen Unakitan'i>>>>>>>> >>>>>yanina çagiran Erdogan "Kemal Abi sana soracagim >bir soruyu>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>cevaplamani istiyorum demis"". Unakitan: "Tabii efendim, >>>>>>>>nedir?">>>>>>>> >>>>> >Erdogan: "Annenizin bir çocugu var, babanizin bir çocugu var>>>>>>>> >>>>>ve bu çocuk >sizin ne kiz, ne de erkek kardesiniz. Kimdir bu?">>>>>>>> >>>>>Unakitan saga bakmis, >sola bakmis düsünmüs, tasinmis ve en>>>>>>>> >>>>>sonunda: "Efendim bunu biraz düsünüp >sonra size cevap >>>>>>>>versem?">>>>>>>> >>>>>demis. Erdogan kabul etmis ve Unakitan oradan >ayrilmis. Vakit>>>>>>>> >>>>>kaybetmeden Bakanlar >Kurulunu>>>>>>>> >>>>toplantiya çagirmis. Saatlerce bu soru üzerinde düsünmüsler, >>>>>>>>ama>>>>>>>> >>>>> >bir cevap bulamamislar. En sonunda Kemal Unakitan, Kemal>>>>>>>> >>>>>Dervis'i aramis ve >durumu açikladiktan sonra: "Annenizin bir>>>>>>>> >>>>>çocugu var, babanizin>>>>>>>>bir çocugu >var ve bu çocuk sizin ne kiz,>>>>>>>> >>>>>ne de erkek kardesiniz. Kimdir bu?" Dervis: >"Bunda >>>>>>>>bilemeyecek>>>>>>>> >>>>>ne var, tabii ki benim!" diye yanitlamis. Cevabi alan >>>>>>>> >Unakitan>>>>>>>> >>>>>hemen Tayyip'i arayarak: "Cevabi buldum efendim, kim oldugunu>>>>>>>> >>>>> >biliyorum, "Sayin Kemal Dervis" demis. Tayyip büyük bir >>>>>>>>hayal>>>>>>>> >>>>>kirikligiyla >cevap vermis: "Yanlis cevap Kemal Abi, dogru >>>>>>>>cevap>>>>>>>> >>>>>"Tony Blair" idi.".>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>_________________________________________________________________

Hiç yorum yok: