18 Ağustos 2009 Salı

se-le-na



Ah içimdeki bu acıyı,bu çaresizliği,bu zavallı yüreciğimi size nasıl anlatayım dostlar? İnsanın yalnız olduğunu anladığı anlar diye bir anket sorusu şeysi var ya,bugün onun en net cevabını buldum.Çünkü Selena’yı izledim. Sevgili,hoş,güzel ve sarışın selena ;)

Selena’nın bu haftaki ve final konusu dünyaya dev bir meteorun düşeceği haberi ve akabinde gelişenlerdi. Meteorun düşmesine 24 saatlik süre kala herkes sevdiğinin kollarına koşuyordu son gününü geçirmek için.Arsız piçler!

Sonrasında beni bir düşünce aldı dostlarım.Ahahhahaa..Dünyaya meteor çarpsa,benim gidip de kollarına sarılacağım,ne bileyim bir takım hareketler yapacağım bir sevgilim bile yoktu lan! Olm bu nasıl bir eziklik! Bu nasıl bir kesatlık! Resmen büyük kıtlık dönemini yaşıyormuşum da haberim yokmuş. Ahhahahhaa.. Bir de böyle gamsız köpek gibi ağlanacak halime gülüyorum ya,Allah benim belamı versin!

Gerçi n’olurdu böyle bir durum gerçek olsaydı? Dünyaya meteor çarpacak olsaydı ve 24 saat kalsaydı çarpmasına? Lan herkes birbirine saldırmaz mıydı zaten :D Hele ki güzel yurdumuzu hiç düşünemiyorum.Zırtlanlar ömürlerinin en güzel 24 saatini geçirirdi Kur’an çarpsın. Biz de karambole gelirdik o arada,bişeyler olurdu.Belki de,neyse…

Güzelmiş,bunu hemen roman konusu yapayım.

Hiç yorum yok: