18 Ağustos 2009 Salı

dost hayatı



Aile dostu ne demek? Dün gece bunu düşündüm. İlginç bir kavram.Feodal aile yapısına bakarak düşünürsek,aile reisi baba olarak kabul edilirse,bu aile dostu babanın dostu mudur acaba?

Bütün ailenin üyelerinin tek tek dostu desek,bu imkansız.benim arkadaşlarımla babamın da arkadaş olduğunu hayal dahi edemiyorum.Allah muhafaza.

Eğer aile üyelerinden sadece birinin dostuysa ve bu dostluk zamanla ferdlerin hepsine yayılıyorsa da ben hayatımda böyle bir saçmalık duymadım,olmaz.

En mantıklısı şu ki,bu da kendi içinde çelişkiler içeriyor,bu aile dostları ailenin topluca gittikleri bir yerde(tatilde mesela) dost oldukları,dost hayatı yaşadıkları bir başka ailedir. Aile üyeleri bire bir eşleşme şeklinde birbirleriyle dost olurlar.

O değil de bizim hiç aile dostumuz da yok a.q! Off ya…

Hiç yorum yok: