22 Ağustos 2009 Cumartesi

yarrock festivali!

Leş herifler! RESMEN TİKSİNDİM. Yine ne oldu dostlarım,ne oldu da ben böyle dellendim biliyorum,meraktasınız.

Şimdi İzmir Foça'da bir rock festivali oldu. Konuyla ilgili olduğumdan,biraz da can sıkıntısından söz konusu festivale ben de gitmek istiyordum fakat nasip olmadı. Ama giden bir arkadaşımdan aldığım duyumlarla sarsıldım,hala kendime gelemedim.

Festivalde kedi kesmişler lan! Bildiğin kediyi kesmişler işte.Hem de 14 tane! Kıçımın satanistleri.Vallahi bir Pentagram göstermeye gelmiyor ha bunlara. Bildiğin yamyam olmuşlar.

Bir diğer vaka ki,bu öyle espriyle şununla bununla geçiştirilecek gibi değil, 7 kişinin kamp alanında bir kadına tecavüz etmesi.Birşey söylemeye gerek yok bu durumla ilgili aslında. Bir daha alternatif gençliğin,özgür eğlencenin,dostluğun adresi olarak rock festivalleri gösterilmesin yeterli olur sanırım.

Hiç yorum yok: