19 Ağustos 2009 Çarşamba

sinir stres sahibi insan olduk anasını seveyim

dur bari yazı yazayım da biraz olsun rahatlayayım. kendimle konuşur oldum bugünlerde. sefil oldum, kurt oldum, kuş oldum be. artık "boş zamanlarınızda ne yaparsınız?" sorusuna "milliyet foto galeriyi geziyorum" diye cevap vereceğim. ha neden? şundan dolayı, akşama kadar çalışan insanların o kadar boş vakti oluyormuş ki bazı sektörlerde, -sadece bazı sektörlerde- her şeyi yapsan da, kendini sürekli meşgul etsen de boş bir zaman kalıyor. öyle kısacık bir zaman da değil, bir lost bölümü bitirilir  o arada asdfjsad. 42 dakika lan. 

milliyet fotogaleri'de genelde göğüse önem verildiğini gördüm. anlamıyorum abi bir göğüse neden bu kadar kafayı takarsın? nedir yani bunun açıklaması? bir dönem de popo yaygındı. böyle "angela merkel helsinki'deydi, evet tahmin ettiğiniz gibi poposu da oradaydı. tıklayın piçler" haberleri gırla gidiyordu. öyle bir dil kullanılıyor ki, hani merak edip tıklayasın geliyor bazen, tıklıyorsun elinde sonunda konu göğüs ve popoya geliyor. illa ki son anda bir atraksiyon olacak, çakal gazete çalışanı abazayı da sevindirmek üçün oraya bir popo resmi koyacak, illa ki o koyacak. 

ulan işin garibi halen deniz akkaya'nın görmediğim bikinili fotograflarıyla karşılaşıyorum, arşivimdeki deniz akkaya fotograflarına ekliyorum hemen. -asdfsajd yok öyle bir şey- 

hürriyet kelebek var mesela, o da iyidir. radikal galeri var ki, bu adamlar da kıl mıdır nedir, oraya popo koymuyorlar arkadaş. hani alışıyorsun milliyetten falan popo görmeye en alakasız yerde, radikal'de 25 resim tıklayıp popo göremeyince "eeeeeee sikerler bu ne lan?" deyip başka zamazingolara yol alıyorsun. 

fotogaleri olayı da insanları abaza yerine koyan bir embesil tarafından hazırlanıyor, bak orası kesin. bir brezilyalı fotosu düştüğünde bu arkadaşın eline, hemen ekliyor bir kaç tane de yanına foto koyuyor al sana popolu galeri. 

ya neyse ben bunlardan bahsetmeyecektim. geçerken değineyim dedim. nasıl mallaştığımdan bahsedecektim. he ondan bahsedecektim. dur bahsedeyim:

ben bir şey öğrenemeyince ya da kendime yeni ilgi alanı bulamayınca gerilen, strese giren bir insanım. bazen istiyorum ki vikipedi'yi ağzıma versinler, böyle ekşi'yi götüme sokayım, rus edebiyatı külliyatını koltukaltıma versinler bu tarz olaylar olsun istiyorum yani. yahu arkadaşım, böyle meraklı bir insan olunca da yaşanmıyor lan. artık o merak yanlış yerlere kayıyor. geçen kendimi tokatladım. napiyon olm sen falan dedim kendime. o sırada ne yapıyordum? psikopat gibi dedikodu yapan insanları dinliyordum. -dinlemesi kimi zaman zevkli tamam- manyaklaşmak budur işte. solitaire falan oynuyor, mayın tarlası'nda bir adam/kadın seviyordum. hay allam ya. 

zaman geçmiyor, hiç öyle şeyapmayın geçmiyor. 

yanisi bazen "lan ne bok yiyoruz biz burda?" dediğim oluyor. çünkü sürekli aynı yerde durduğumda, bir gıdım ilerleyemediğimde çok stresleniyorum ki ben aynı şeyi iki kere söylemeye üşenecek kadar kendimi tekrar etme özürlü bir insanım. özür dilerim adsafajsf. 

ara sıra hadi bir çılgınlık yapalım deyip mizah dergisi alıyorum "güldürün beni piçler" diyorum, fakat mizahın bile giriş-gelişme-sonucunu tahmin ettiğimden, bazı komikliklere duyarsızlaştığımdan, asık suratla mizah dergisi okuyan sikko entelektüel ağabeylere benziyorum. diyorum ki bu sefer yeni bir şeyler yapılmıştır illa ki. bakıyorum millet hala aynı esprileri dayamış, yine de mal gibi okuyorsun ya o kötü. bırakamıyorsun dergiyi, para verdin sonuçta adsfsajdjda sike sike okuyacaksın. 

yukarda anlattıklarım da stres ve sinir sahibi olmam konusunu aydınlatmıyor asdfjsad. ilerde daha az ve öz, konuyu daha az örneklendirerek kendimi ifade edebilirim umarım. umarım kendimi ifade ederken milliyet fotogaleri'den bahsetmem :)))))999 yalınız müptelası oldum anasını seveyim. tabi ki dünyanın en yakışıklı 50 erkeğini siz de benim kadr merak ediyorsunuz di mi lan? lan??

Hiç yorum yok: