18 Ağustos 2009 Salı

tenkit

Yandaki gripin reklamı baştan sona yalanlarla dolu dostlar.Bir kere gripin ağrı kesici değil,bir nevi grip ilacı.gGrip,nezle gibi durumlarda birebir işe yaradığını içtenlikle kabul ederim.Fakat ağrı kesici değil,asla değil.Ateş düşürücü hiç değil.

Neymiş efendim kadınların muayyen zamanlarındaki sancıları kesermiş.Ulan kesiyor da bana mı kesiyor sanki! Tamam sancıyı kesiyor olabilir,ama regli de kesiyor ki bu hiç sağlıklı bir durum değil.Değil mi dostlarım? Bu durumlarda majezik ve arveles tarzı zararlı gibi,ama iyi gibi de ilaçları kullanmak gerek.evet.

Siyatiğe de iyi geliyormuş.bu konuda malumatım yok maalesef.

Ayrıca o resimdeki tipler ne lan! :D Konuşma baloncuğunu çıkaran kadın niye ağlıyo ya,biri beni aydınlatsın çıldırıcam burada :D

(ayrıca komisyon mu alıyorsun sen napıyorsun olm :D )

2 yorum:

olur oluryan dedi ki...

yahu sende de ne göz varmış. altta yazan yerleri bir türlü gözüm seçip de okuyamamıştım afjasdfja. yalınız çizimleri cengiz üstün yapmış galiba, aynı evde yaşayan iki devlet memurunun maceraları'ndaki abiler değil mi bunlar?

arvales evet.

çingenetor dedi ki...

aa evet onlarmış.Ama biri kadın gibin.Ben de niye komik lan bunlar diyordum :D