11 Ağustos 2009 Salı

çıkmak

asdfdasjf sistem eleştirisi yapmayacağım. hemen de korkuyonuz hea. hemencecik. şey anlatacağım, şey:
bundan 3 sene önce başım fena halde ağrıyordu. neden? akşamın bu saatleriydi. msn'de çeşitli atraksiyonlar yaptıktan sonra yatağa uzanacaktım. o sıralar cep telefonu kullanmıyorum -hayır o kadar da fakir değildik afdasfasd farklı bir konu- mecburen messenger'da işlerimi, hukuklarımı devam ettiriyordum. BAŞIMA GELENLERE İNANAMAYACAKSINIZ! olm, msn'den çıkma teklifi aldım. kabul ediyorsan titret, etmiyorsan durumunu çevrimdışı yap callahan adsasfa. koştum gittim cep telefonu aldım hemen, diyetimi bozdum. al dedim buna konuş. al sen buna konuş ki saçmasapan insanlar olmayalım.
asıl olay daha fena, bunun hiç şakası yok, bunun hiçbir açıklaması yok asdfjasdj bu gerçekten mazideki kara bir lekedir, üzülüyorum lan hatırladıkça. muhabbet şöyle:
-artık çıkalım mı?
-tamam ben çıkıyorum byesss.

oyş! böyle çıktım gittim. aynen böyle çıktım gittim. ben çıkmak deyince bunu anlıyorum aga. hay sikeyim adsjafjdsa. sonra hatunla okulda karşılaştık surat beş karış, benle konuşmuyor diyorum ki mal gibi "ya kusura bakma ya dün feci uykum vardı erkende uyudum." asdfjafdsj BENLE DAHA FAZLA DALGA GEÇMENE İZİN VERMEM dediydi. ulan dedim ne dalgası ne geçmesi, ne mahalle baskısı, ne baskın oran'ı!

şu fotografı da şundan dolayı koydum, 3 senedir bilgisayarımda duruyor bir el atın lan bir çözün lan n'olur lan asdffas.

Hiç yorum yok: