13 Ağustos 2009 Perşembe

okura mektup

Lan okur! Bak bi kez söylüyorum,bir daha tekrarlamayacağım. Lan olm,o kadar giriyorsunuz bu bloğa,fıldır fıldır geziyorsunuz,ama bir numaranızı göremedik şimdiye kadar.Hiç öyle yalan konuşmayın,ay ne giricem senin bloğuna be,diye ağzıma öykünmeyin,çarparım ha! Her bi haltı görüyoruz burdan.Allam yarabbim ya!

Bi adam olun,o kadar yazıyoruz,okuyorsunuz,girin bişeyler yazın."Ay harika olmuş,çok vurucu bir yazı,gerçekten etkilendim" tarzı doğru gibi ama yalan gibi de yorumlar yapın.Hadi onu yapmıyorsunuz,orda yukarda hayvan öküzü gibi 'forum' yazıyor,girin oraya üye olun.İnsan gibi üye olun,benim canımı sıkmayın.Herşey sizin için burda nankörler! Bakın bir daha yazmam ha! Bakın ne diyorum,yazmam diyorum.Ne? S.kinizde mi olmaz? Hadi ya... :(((

2 yorum:

stajer dedi ki...

asdfasdjfafafafafjasd kım'on madafakır

çingenetor dedi ki...

stajer,stajerliğini bil!