28 Ağustos 2009 Cuma

günde kaç insan sıkıntıdan ölüyor?

ünlü araştırmacı adil gür, günde ortalama 1 milyonda 100 insanın sıkıntıdan, boş boş oturmaktan ve de hayaller kurarken martıların saldırısına uğramaktan öldüğünü istatisklerle ortaya koymuş. 
adil'in araştırmasının grafiği

grafiktede görüldüğü üzre, kış aylarında sıkıntı pek az, insanlar koşuşturup duruyorlar. ekmeklerini kazanıyorlar, aşlarını pişiriyolar, pazar akşamları çocuklarını banyo ediyolar, işte perşembe akşamı günah diye içki içmiyolar adsfsaafsdas. yapıyolar bi şeyler ve zaman geçiyor, fakat grafiktede görüldüğü gibi (coğrafya sorusu gibi) yaz aylarına doğru sıkıntı artıyor ve ölüm sayısı da buna oranla mükemmel bir artış gösteriyor. insanlar yazın neden sıkılıyor?

cemal ağabey: yazın geçmiyor günler, misal akşam 9 olmuş hala mahallenin kadınları balkonda çekirdek çıtlıyor. insanın içi geçiyor.

ayasofya: çok sıcak, kubbemi taşıyamıyorum.

eminönü iskelesi: yazın öğrenciler binmiyor, bak ibneler gelmiyor hiç, hal hatır sormuyolar, böyle yaşlılar biniyo, onlar da iskelesiz inmiyolar, sıkıntıdan arkadan ittiresin geliyo ama sonra lan düşerse diyorsun, birden yaşlı söylenmeleri başlarsa mazallah. yani öyle, balık-ekmek kadar iğrenç kokan bi şey de yok. 

brad pitt: yeni filmimde 45 yaşında olduğumu objektiflere belirttim yani. hehehe. yaşlandık lan.

bi de eskiden insanlar sıkıntıdan ölmüyolarmış lan. baksana 2006'da 53 kişi ölmüş hepsi, düşün bi de 1923'lerde falan kimse sıkıntıdan ölmüyomuş, ben olsam ben de ölmezdim, vatan falan kuruyosun abi, vatan kuruyosun böyle sınır çiziyosun bayrak dikiyosun, cama "tadilat var taşınıyoruz" yazıyorsun, ne bileyim yapacak iş çok göründü bana. 

dolaba su koyup soğutmak da ne iğrenç bi şey, ne sikik bi şey. gidip içeyim bari. 

Hiç yorum yok: