21 Nisan 2010 Çarşamba

tanışma

-mrb :))))
-merhaba hanfendi.
-naslsın :)
-iyiyim teşekkür ederim siz nasılsınız?
-ii ben de nrden?
-ne nerden?
-nerlisiniz :))))
-i have become comfortably numb.
- :SS annamadım
-papaverin, boşverin! 
-nyse 
-:))))))))))
-deli msn nesin?
-ben aziz nesin asfdjasf
-asfdjasf ne demek? 
-a smile from a veil?
-ya bi sktr git ya
- hah şöyle şimdi başlayabiliriz hanfendi. ben istanbul'dan. siz?
-ben de bursa'dan beyfendi :)))
-tanrıya inanıyor musunuz?
- :SS
-tanrı size inanmıyor da. 
- ne diyosun sen be!!!!!!!!! 
-hangi takımı tutuyorsunuz?
-gs
-ben de.
-....
-hangi partiye oy verdiniz?
-sana ne yaaa????!
-ben seksenler partisine oy verdim :))))))))))
-komik mi???
-düşününce komik.
-hç komk değldi ://
-düşününce komikti dedim.
-ee??
-peki. en son hangi kitabı okumadınız?
- cvp vermiyom sana deli mi neeee
-onu bırak bana gel, ben seni daha mutsuz edeceğime söz veriyorum asdfjafa
-bsg git yaaa mal msn nesin sen??? hasta msn yaaa?
-peki. nasıl oluyor da siz hala cevap veriyorsunuz bana? 
-:DDDDDDD
-peki. nasıl gitmiyor mesela? 
-:SS annamıyom seni ben ne diyon ki 2 saattir
-algı kapısında kaldım beni içeri almayacak mısınız? 
-hay aalllaammm yaaaa
-başka işiniz yok "hay aalllaammm yaaaa" diyorsunuz öyle mi? oysa demeseniz?
-annadık hastsın sen:D:D:D 
-hep beraber anladınız yani? 
-heeee öyle yaptkkk 
-evet öyle yaptınız. kafanızdaki ayşe, fatma, hayriye öyle karar verdi mesela. ali, ahmet, mehmet de size böyle yapmanızı söyledi.
-hahahhahahahhaha:D:D:D:D laf konştu bal kabğı
-olur. neden olmasın?
-uğrşamıycam senle ben hadi başka kapya şizo salakkkkk yaaa böylelri de hep beni buluyo skicem yaaa
-şimdi gidebilirsiniz. olur öyle.
çevrimdışı.

Hiç yorum yok: