12 Nisan 2010 Pazartesi

moda insanın kendine yakışanı giymesidir #2#

saykodelik moda yolculuğumuza mango ile devam ediyoruz.



şimdi dostlar. türk kadınının standart boyunu düşündüğümüz zaman bu kıyafetler bize gülünç gelmektedir. boyunuz 1.70in altındaysa sakın o ortadaki mankenin giydiği bahçıvanımsı şeyi giymeyin. güdük necmi gibi olursunuz. insan içine çıkamazsınız. benden söylemesi.
bir de şu dikkatimi çekti. bu mankenlerin her birini üstündeki aksesuarlar olmaksızın düşünün. pek bi numarası kalmıyor gibi. bilmiyorum, ben böyle düşünüyorum.


bu ne lan? off mango ya, şaka gibisin. bunları bana bedava verseler giymem. hele ortadakine hiçbir şey demiyorum. bornoz gibi şeyi bize 1423543674876543 liraya kakalamaya çalışıyorlar. yemezler!


ne kadar umursamaz bir yapıya sahip olsak da bir yerde antimilitarist olduğumuz gerçeğini yadsıyamayız canlar. bu nedenle mangoyu kınıyoruz. hayır yani, bence de yeşilin her tonu çok güzel ama haki de bir yere kadar.


şu ilk fotodaki elbisenin aynısı fındıkzade pazarında 20 lira. mangoda kimbilir kaç lira? kerizliğin lüzumu yok.

bu arada scarlett salağı mango'nun yeni sezon mankenliğini dree hemingway'e bırakmış. bir aptal sarışın gitmiş, diğeri gelmiş. orda gül gibi penelope dururken. salak, yemin ederim gerizekalı bu modacılar.

yolculuğumuz stradivarius ile devam edecek. merakla bekleyin.

Hiç yorum yok: