12 Nisan 2010 Pazartesi

moda insanın kendine yakışanı giymesidir.

birkaç gündür çeşitli moda bloglarını takip etmekteyim dostlar. ve benim neyim eksik diyerekten bugün çeşitli markaların 2010 ilkbahar/yaz kreasyonlarıyla ilgili laflar hazırladım. bershka'yla başlıyoruz.


anlaşıldığı üzere bershka'nın bu yılki koleksiyonunda jean parçalar göze çarpıyor başka bişey yok ki zaten lan) bu pantolonu beğendim. ne kadardır acaba? ayakkabı da fena değil. aslında bu ayakkabıyı bi şekilde almak lazım. evde prova yapıp üstünde durmaya çalışmak lazım. mavi elbisem var, ona uydururum.


bu ne şimdi bershka? böyle mi geziyoruz biz sokakta yavrum? buranın türkiye olduğunu unutmuş gibisin. hollanda'ya çevirdiniz ülkemizi! işgalci haçlı orduları! emperyalizmin kucağına oturmayız! devam ediyoruz.


bu ayakkabı çok güzel. vallahi bayıldım. tebrikler bershka.



bence kreasyonun en iddialı parçası bu elbise. yaklaşan yaz tatili, plajlar bize göz kırpıyor. ne hoş!



tipe gel ya. burda şalvar giyip gezsek, aa ne kadar da feodal bir kimse, ne kadar da modernlikten bihaber diye tefe koyarsınız. bershka yapınca ay bayıldım, ne kadar postmodern dersiniz. yürüyün gidin lan!
bershka bu kadar. devam.

Hiç yorum yok: