25 Nisan 2010 Pazar

ben deliyi oynayacağım yine

-kimsn?
-birden metafizik olmuyor ama.
-???
-olmuyormuş hakkaten.
-ndn ekledin beni?
-dün gece resmiyetinizi öptüm de yattım.
-bak kimsn dyorum tanıyom ben seni kesn
-ben hikmet 3. nasılsın sevgi?
-kimsn bilader?
-tanışalım. ben liberalim. esmerim.
-hahahhahaha bi git yaaa
-gitmeyi iyi biliyorum da, ya kalmayı?
-!!!!!!!!!!!!!
-tamam şakayı bir kenara koyalım. şu kenara koydum unutmayın. çıkarken alırım yanıma.
-kmsin gerçekten?
-sen tahmin et.
-orhan???? :DD
-değil.
-kadirr???? sensn de mi?
-hayır ben kadir değilim.
-kmsn o halde yaaa ugraşamıcam valla
-sevdiğim filmler: cennetin krallığı. er ryan'ı kurtarmak. koroshiya 1. tanıdın mı?
-üffffffffffff
-sevdiğim kitaplar: kürk mantolu madonna. benim hüzünlü orospularım. yeraltından notlar.
-lütfen söyler misin kim olduğunu??????
-sevdiğim müzisyenler: offspring, levent yüksel, metallica, hell yeah.
-uzattın ama
-seni de severim ben.
-kmsin ya cidden?
-demek ki insanları zevklerinden şunlarından bunlarından değil simalarından ve isimlerinden tanıyorsunuz yalnızca. aşk olsun.
-offffffff offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
-işin doğrusu ben sizi tanımıyorum.
-haydaa ne konuşuyon o zmn iki saattir manyk mısın
-ne yani benimle konuşmak istemiyor musunuz?
-ben snle niye konşayım it kopukla işim olmaz!
-şurda anlaşalım. lütfen.
-eeee?
-şurda anlaşalım diyorum. şurda.
-kendnce benle kafa buldğunu sanıyon de mi salakkkk
-şurda anlaşalım diyorum bakınız. konuşacağız sadece. belki size şarkı bile gönderebilirim.
-üffff peki :))))))
-peki. şimdi gidebilirsiniz.
-:S
-evet gidiniz. konuşacak bir şeyimiz kalmadı. konuşma koşullarını ortadan kaldırdınız çünkü. objet petit a'yı bilir misin? bilmezsin tabii. gidiniz.
-salaksın sen hastasın tövbe yaaa hem ekliyon hem de
-ikinci "hem" mantıklı olsun.
-konuşmuyon
-mantıklı olmadı yine. ben gideyim bu sefer. byessss.
çevrimdışı.

Hiç yorum yok: