21 Nisan 2010 Çarşamba

o işlerden anlıyor görünmek

-slm
-a.s.
-naber?
-iyi sen?
-ben iyiymişim.
-:D:D:D:D kim söyledi?
-hemen de muhabbete ortak olmak.
-nerdn?
-kostantinapolis. sen?
-mersin.
-içelim mersine.
-:D:D:D:D vayyyy güzel espri
-siz güzel misiniz?
-bilmem :S
-bildiğiniz bir şey söyleyin bana.
-höööö????
-alkol kullanır mısınız?
-evet bazn ortam olursa
-ortam olursa kız kıza öpüşür müsünüz?
-yok artık!!!!!!!!!!!!!1111
-ortam olmasın o zaman.
-bi sn -pardon ne diyodun?
-ahmet kaya ne acayip bir adam değil mi?
-:D:D:D ben de çok severim çoğu şarkısını bilrim
-yalan da olsa mutluyum/bu bana yetiyor
-evet güzel şarkıdır.
-siz güzel misiniz?
-sen karr ver
-güzel değilsiniz.
-sen kendi tipine bak
-bunun sizin güzel olmamanızla hiçbir alakası yok. çünkü dünya altı günde yaratıldı. altı gün düşünmüş tanrı düşünebiliyor musun?
-??????
-evet bence de.
-ne okuyosun sen? felsefe filan mı?
-barkod okuyorum ben. barkod.
-o ne be??
-bir tür meslek. sen ne okuyorsun?
-hemşirelik.
-hemşireler kaç yaşında saçlarını sarıya boyatır ve kaç yaşında evlenirler?
-okul bitince :D:D:D
-yanlış.
-doğrusu neymiş?
-bazı yanlışlar sadece yanlıştır.
-:))))))))))))))))))))) öle olsun
-beğendiniz adama ne işle meşgul?
-ahahha beğendim adam?
-bir adamı beğenmek zorundasınız doğa kanunu bu.
-kimse yok hayatmda şu anda.
-siz de mi yoksunuz?
-:D:D:D tamm annadım ben seni benle kafa buluyosun
-aynı kafayı bulmak zorundayız bedenlerimizi birbirine dikmek için.
-peki peki yaş kaç?
-17
-ciiddi misn?
-hayır 18. siz kaç yaşındasınız?
-23
-çok küçüksünüz.
-diyene bak
-söyletene bak.
-hahahha kuzum boyundan büyük laflar ediyosun
-akşama bir planınız var mı?
-mersinden istanbula gelmeyi düşünüyom senin için
-akşama bir planınız var mı?
-yoq :D:D:D ne saçmalıyosun sen?
-yaşıma verin saçmalamamı asdfjafsasjfd
-alındın mı?
-olabilir. akşama bir işiniz yoksa oldboy'u izleyin.
-peki :)))))
-ondan sonra işiniz yoksa kendinize bir sevgili bulmayın.
-başkaaaa:))))))
-yatağınızın başına bir dergi bir de kitap koyun. bir de not defteri.
-soraaaaa?
-adınızı soyadınızı yazın. bakalım kendi adınızı soyadınızı beğenecek misiniz?
-ne varmış adımda?
-kasvet var.
-:)))))) ya saçmalıyosun ama hoşuma da gidiyo
-kafa bulmakla saçmalamak arasındaki ayrımlara dikkat ediniz. iki yakın insan saçmalayabilir ancak, iki benzemez kafa bulur birbiriyle.
-ouvvvvvvvvvvvv :) ben senin 18 yaşnda olduğuna inanmyom
-19 yaşındayım. gitmeniz gerek artık.
-annamadım?
-anladınız. gidiniz asjfdasfjsaf
çevrimdışı.

Hiç yorum yok: