25 Nisan 2010 Pazar

"..........."

1
viyanaya gittik telefonda söyle bunu
duymak isterim bir şeyler yanlış gitsin
n'olur beni vurun

iyidir iyi
kapı pencere halı yatak
hem ne var camisiz bir semt
olabilir soyut bir seviş
yazgılar çelimsiz bir el
soyun seviş yat uyu
iyidir iyi

2
sevdiğim şeyler var batılı
doğulu şeyler unuttum, peşkır?
bir koku beni sınıra kadar kovalıyor
batı sınırına kadar doğuyu koşuyorum

3
nasıl unuturum bu evler yemen
bak burası bir dağın canverdiği doruk
sen bunlara inanmıyor musun? gülme.
hem kediler de gülebilir, sakın!
istanbul ne tarafa bakıyor? -bilmem.
boş bakıyor bence, seni görmedi.

saçların diyorum sıkıcı bir konuşma.
müziksiz olur mu? müzik lütfen!
konuşması diyorum dişsiz mi nedir?
lütfen apartmansız bir sokak bulalım
hem yoruldum çok dik bakışlıyım.
bu sokağı da çıktık mı el ele tutuşabiliriz. evet.

Hiç yorum yok: