21 Nisan 2010 Çarşamba

desti izdivaç

canlar, en sonunda bu da geldi başıma. evleniyorum. evet, evleniyorum. çünkü annem öyle istiyor.

uzaktan bir akrabamızmış damat adayı. ankarada tıp okuyormuş. boru değilmiş, tıp okuyormuş. anne bir-ki-üç tıp, dedim sonra.bi süre sustuk karşılıklı. haha.

facebooktan fotoğraflarına baktım.profilini inceledim. haha. müziği çok seviyormuş, en sevdiği müzisyen eric clapton. anne dedim, ergenliğe yeni mi giriş yaptı bu arkadaş? annem, onun annesiyle aynı yıl doğum yaptık, yaşıtsınız salak, diye cevapladı bu sorumu. bari kitaplardan kurtarsak dedim, baktım ki bir de ne göreyim, yüzyıllık yalnızlık yazmaz mı! benim başımdan aşağı kaynar sular döküldü. anneeaa! anne, sen bunun erkek olduğundan emin misin dedim. annem terliğini çıkarıp fırlattı.
fotoğraf albümlerine baktım. beyaz önlüğü, delikli kemeriyle metalci görünümü kazanmaya çalışarak hastanenin gece nöbetinde poz vermiş allahın salağı. sarışın zaten. allah canımı alsa da kurtulsam. bir tek ilişki durumunu beğendim: fikri hür, vicdanı hür yazmış. ay çok esprili çocuk yaa.

zaten onun annesi de beni beğenmişmiş. anneme beni sormuşmuş. seneye o da benim gibi okulu bitiriyormuş. ne güzel okulu bitirince nişanlanırmışız, evlenince de ister ankarada,ister istanbulda otururmuşuz. he anne dedim, he tamam öyle yaparız. ne yapayım, anne ben başkasını seviyorum,muhtemelen bir daha bir başkasını da sevemeyeceğim, boku yedim anne, diyemedim. eğer evlenirsem annem çok mutlu olacakmış gibi görünüyordu.

işte böyle. bazen anneyi mutlu etmek için, eğer isterse akp'nin mitingine bile gidersiniz.

5 yorum:

olur oluryan dedi ki...

allah tamamına erdirsin. hayırlı olsun.

olur oluryan dedi ki...

yine sığlaştım.

çingenetor dedi ki...

sen de nikah şahidim olursun. takım elbise giymek zorundasın ama, bi günlük idare edersin artık.

olur oluryan dedi ki...

gelin olmuş gidiyorsun.

çingenetor dedi ki...

ama sana veda etmiyorum, kalbim hep zırtlanla :((