28 Temmuz 2009 Salı

"sizinle bir şey konuşmak istiyorum" derken..

sizinle hayatınız ve de hayattakileriniz hakkında uzunca bir şey konuşmak istiyorum. derken? başyapıtınız olarak kendinizi görüyor ve de kendinizi yersiz övüyormuşsunuz. derken? hayatınızın yalanlar üzerine kurulduğunu tüm getto biliyor. derken? sizin artık bu mahalleden gitmenizi istiyoruz. derken? mahallenin bakkalına olan borçlarınızı toplaşıp ödedik. derken? siz mahalle dizisindeki dolandırıcı tipsiniz. derken? lüften aramızdaki mesafeyi koruyalım. lütfen daha fazla yakînleşmeyelim. derken? pis gettolu, pis kokuyorsunuz. derken? gözleriniz neden uykusuz? bitir bu çekingenliği ve bir anda "yetti ulan" diye bağır. ve bu efsanevi bir hareket olacak. asdfakfaksdfa derken? çok kibar dövüyorsunuz ama hiç etkilenmiyorum.

ben mihrali, ilkokula gitmedim.

derken: stüdyo kaydıyla çoğaltılmış bir efekt.

Hiç yorum yok: