14 Temmuz 2009 Salı

İstanbul'a açık mektup 1

Naber kahpe,nasılsın ben gittiğimden beri?Malum 4 gündür birbirimizden uzaktayız.

Duyduğuma göre hala sıcakmış havan.Bok gibiymiş böyle nemli nemli.Ankara çok güzel kızım esiyo böyle,soğuktan g.tümüz donuyor.Sen hala yan öyle,ateşlisin ya.Kaltak seni.

Burda yapacak hiçbir şey yok.Ankara her zamanki kadar sıkıcı.Herkes güneye inmiş.Yapayalnızım lan! Sus tamam şimdi,biliyorum orda olsam böyle olmazdı.Sende her daim yapacak bişeyler bulunur.Ama bunun karşılığında da canımızı istersin dimi orospu?Ah allahın cezası,ben bilmez miyim seni!

Neyse,şafak falan saymıyorum.Çok iyiyim zaten burda.Cidden bak.Zerre aramıyorum seni.Annem,babam falan var.Ev işte,ev yemeği.Doğduğun büyüdüğün şehir.Düzenli bi kere.Senin gibi değil kodumun delisi.Hiç özlemedim.Özlemeyeceğim.

Ne yaptım lan ben sana İstanbul.Ne yaptım? İt.

Hiç yorum yok: