14 Temmuz 2009 Salı

dilemma

1.Çocuk istiyorum,ama evlenmek istemiyorum.
2.İstanbul'da yaşamak istiyorum ama kimlik taşımak istemiyorum.
3.Para kazanmayı yada herşeyin bedava olmasını istiyorum,ama çalışmak istemiyorum.
4.Şarkı söylemek istiyorum,ama başka herhangi bir şey yapmak istemiyorum.
5.Yemek yemek istemiyorum,ama aç kalmak da istemiyorum.
6.Hep gece olsun istiyorum,ama hiç sabah olsun istemiyorum.
7.Mülkiyet ortadan kalksın istiyorum,ama bir eve de hayır demem doğrusu.
8.Saçlarım zenciler gibi kıvırcık olsun istiyorum,ama saçlarımı üçe vurdurmak da istiyorum.
9.Olympos'u çok seviyorum,ama herkesin yanında Olympos öldü demek istiyorum.
10.Herkes beni sevsin istiyorum,ben herkesten nefret ediyorum.
11.Televizyondan tiksiniyorum,internet bağımlısı olmak da istemiyorum.
12.Denize gitmek istemiyorum,ama bronzlaşmak istiyorum.
13.Kitap yazmak çok saçma lan bence ama yazar olmak istiyorum.
14.Duman'ı çok seviyorum,ama bunu dillendirmek istemiyorum.(aha söyledin işte aptalok)
15.Hem korkuyorum,hem çok seviyorum.

Hiç yorum yok: