16 Temmuz 2009 Perşembe

bana dert oldu

Sağlık bakanı çıkmış tv'ye.Aylardır tv izlemediğim için,ani sinir krizleri geçirmiyor,fevri delilikler yaşamıyordum.Fakat,ne yazık ki bugün yine başıma geldi.

Kapalı alanların tamamında sigara yasağının uygulanmasına 3 gün kaldı.Sağlık bakanı diyor ki:"Zaten halkımızın tamamı bu yasağın arkasında.Bize dua edilmesi lazım" Nargilenin de kapalı alanlarda içilmesinin yasaklanması konusunda ise:"Bir sürü faydalı,sağlıklı kültürel mirasımız varken,böyle zararlı bir şeyin korunmasına gerek yoktur." diyor.Bir de formül bulmuş kendisi.Adı "okey taşı" formülü."Misal kahvehanede okey oynuyorsunuz.Bu tip yerlerde okey oynayan 4 kişi ve onların oyununu izleyen birkaç kişi bulunur(yancılardan söz ediyor).Oyunculardan biri sigara içmek istediğinde yanındaki arkadaşına,'sen biraz benim yerime bak,ben bi sigara içip geliyorum' der ve sigarasını içip gelir.İşte bu kadar."
Ayy,ilahi Recep gerçekten espriler hvada uçuşuyor,yani öldüm gülmekten ;)

Gerçekten canımdan bezdim a dostlar.Yok sahiden yok.Ben yapamayacağım böyle.Bak kaç gündür,küfretmeyeyim,sakin olayım diyorum.Ama iğreniyorum.Nasıl olacak bu iş ya :(

Çok zor yaşıyoruz,çok zor...

1 yorum:

olur oluryan dedi ki...

cuğarayı bırakacaksın olup bitecek. çünkü cuğara zararlı.

da kampüsün içinde de mi sigara içemeyeceğiz? misal fakültenin sınırları dahilinde sigara içerken yakalanan öğrenciye ne yaptırım uygulanacak? misal fakülte sınırında durup sigara içen öğrenci ne olacak? "aha bacağımı soktum, aha kolumu soktum" durumu mu yaşanacak?

tüm bu karışıklıklar giderilmeli.
kardeş kardeşe düşürülmemeli.

"konu üzerine bir sigara yakarak" yasağı çok önemseyen insan olacağım.

sigara kandiliniz mübarek olsun. amen.