18 Temmuz 2009 Cumartesi

istanbul'a açık mektup 2

Naber bebişim? Olm burda çok komik şeyler oluyo,çok şey kaçırıyorsun.
Ben ömrümde bu Ankara kadar rezil,kepaze,ar damarı çatlamış bi memleket görmedim.Temmuz ayında kazakla geziyoruz lan! Valla bak. Dışarı çıkamıyorum.Sinemeya gidiyorum sürekli.Sinemaları da s.k gibi zaten.En çok izleneni gösteriyor(mesajlı cümle)
Ortaokul arkadaşlarımla takılıyorum.Sürekli anılarımızı anlatıyoruz birbirimize.Neymiş efendim,ben bi gün tek tek sınıftaki herkese (kızlar da dahil) asılmışım.Yalanına sıçtığımın.Tamam yani,ara sıra böyle çapkınlık olaylarım olmuştur.İnkar etmem.Ama 14 yaşındasın ve ergenliktesin yani ne kadar tutabilirsin ki kendini ahahaahhahaa..Şaka lan şaka bu!
O değil de haftaya belki tekrar gelirim oraya.Teyzemin kaynıgillerin düğünü varmış.Belki tekrar buluşuruz eylülden önce.Beni sevdiğini biliyorum,ben de seni seviyorum :) bysss for now

1 yorum:

Unknown dedi ki...

çingenetor yazdıklarını çok yakışıksız ve seviyesiz buluyorum...mazimiz hatırına sana bir şey yapacak değilim ancak olmadı çingenetor arkadaş,olamadı,olamayordu...