28 Temmuz 2009 Salı

beyaz ve sen 2


merhaba canlar. nabıyonuz?
teyzemin kızı evleniyor bu haftasonu.telaşımız var bizim.benim zaten hep telaşım vardır.beni görseniz çok şaşarsınız dostlarım.çok hızlı yürürüm.sanki bok var.sanki bir yere yetişmeye çalışıyorum.ben hiçbir yere yetişmeye çalışmam zaten.çok işi gücü olan biri değilim.rabbim'e şükürler olsun ki değilim. Neyse,siz zaten bilinçli okur olduğunuz için,oradaki telaş kelimesinin ne manada kullanıldığını anladınız elbette.canlarım ya.. ;)
evet,ne demiştim? hah,haftasonu düğünümüz var.bu yazının konusu genç kızlar,genç kız cinselliği ve evlilik.ah ah,ne kadar da güzel dediğinizi duyar gibiyim ;) zilliler sizi.teyzemin kızı anladığım kadarıyla,ki bu konularda asla yanılmam,evlenmek falan istemiyor.Nasıl böyle düşünmem ki? Bir hafta sonra evlenecek insan mutlu olur,pür neşe olur,böyle gizli gizli kıkırdar,ne bilim bişiler yapar..Ama yok,bizimki gizli gizli ağlıyor (burayı okumadığını bilmenin rahatlığıyla yazıyorum),sürekli üzgün..anlayacağınız bu evliliği ancak melih gökçek'le evlenme ihtimali olan bir kız kadar az istiyor.Peki neden evleniyor?
çünkü babasından nefret ediyor.çünkü babası onun üniversiteye gitmemesi için elinden gelen her şeyi yaptı.çünkü babası o bir erkekle telefonda konuştuğunda onu hemen biriyle evlendirmeye çalıştı.bir sürü tatsız şey işte. işte bu sebeplerdendir ki,kuzenim çok da iyi tanımadığı,çok da sevdiğini düşünmediğim bir adamla evleniyor.Kaldığı evi değiştirmek için sırf. sahiden üzülüyorum.bir şey yapamıyorum.aslında uğraştım.feminen konuşmalar yaptım.ama onun yaşadığı gerçekliği hiç yaşamadım ben.hiç etkili olmadı elbette.
zaten etkili olmuyor.yaşamadığımız acılar üzerinde ahkam kesmekten nefret ediyorum. ben hayatımın her yılını ülkenin en büyük şehirlerinde geçirmişken,sözü edilen baskıları ailemden hiç görmemişken, istediğim kadar şu şöyledir,bu böyledir desem neye yarar? benim köyüm boşaltılmadı hiç,ben nasıl kürtlerin acılarından dem vurayım? hiçbir zaman aleviyim demekte zorlanmadım,değilim çünkü. nasıl aleviler de var bu ülkede,çok da sıkıntıları var diyebilirim? yapay mı? değil mi? olmuyor işte,vicdan muhasebesinde taşları yerine oturtamıyorum.
konudan saptım yine.evlenmesini istemiyorum.ama bir taraftan da kendi dalgama bakıyorum. elbise alıyorum,saç yaptırıyorum falan.zaten buranın boktan bir yer olduğu aşikar.ben de güzelleştirmek için pek bişey yapacak değilim.neden değilim? çünkü ben bozmadım.

Hiç yorum yok: