13 Temmuz 2009 Pazartesi

güle güle

Umut kelimesini Türkçe'ye Yaşar Kemal'in kazandırmış olması?

Öyleyse kafasına sıçayım onun.

Öyle bir illet ki,bu kadar saçmalığın içinde hala umut beslemek için çırpınmak.Umudun ise elde ne var,ne yoksa hepsini teslim alması..

Gerçekten saçma,çok saçma insanların müziği duydukları yerde bütün işini gücünü bırakmaması.Müzik eşliğinde,mehter marşlarıyla savaşa yazmaları..Anlamıyorum,yani bunca yıllık insanım,insanı anlamıyorum.Ceddimle her yüzleştiğimde,önce kendime,sonra herkese yabancılaşıyorum.Bu yabancılaşmalar öyle uzun sürüyor ki,gerçek hayata adapte olmaya çalıştıkça,eksildiğimi hissediyorum.Konuşmak istemiyorum bazen,gerçekten söylediğim her kelime tek tek beynime saplanıp,kendi kendini yalanlıyor.Gene suskunsun,nen var diyorlar.Hiç ya,başım ağrıyor diyorum.İçimden nah başım ağrıyo diye geçirmeme de kızıyorum.Kimsenin beni anlayamayacağını düşünecek kadar nasıl yalnızlaştım diye soruyorum.Cevaplar hoşuma gitmediğinden beri soru da sormuyorum.Diyorlar ki herşeyin var,ahhaaha,niye hala şikayetçisin herşeyden? Keşke donum bile olmasaydı üstümde demek istiyorum.Diyemiyorum.

Uzun zamandır insanların yüzlerini falan göremiyorum.Yüzlerini yazmak istiyorum.Görmek değil,sadece yazmak.Hurufiler gibi değil lan!Hemen,isim koy bana a.q. İsim koymamaya,adlandırmamaya çalışmaktan da çok yoruldum.Yorgunluğumun başlangıcı,küfüre başlamamla aynı zamana denk gelir.
İçten içe korkunç bir mutluluğum var.Ortaya çıkarsa valla aklınız çıkar.O yüzden yıllardır gizli tutuyorum.Bunları buraya yazmak da çok saçma lan!Ama zaten mantık aramayı unutalı uzun zaman oldu.

Ha bir de etkilenmekten nefret ediyorum.Bir başkasının benden önce doğmuş olmasına,yanlış zamanda yanlış yerde karşılaşmalara,bir şeyleri benden önce söylemiş olmasına çıldırıyorum.Birilerini etkilemek için konuşmak,aynaya bakıyor olmak ne büyük bir rezilliktir yarabbi!

Bir sürü şeyi tırt olarak nitelendirdiğim için,defolup gidemiyorum da.Her şeyin içini siz boşalttınız olm.Her şeyin içine siz boşaldınız.Bize girecek delik kalmadı.Fare olsam keşke...Berkut ben olsam ya...

Hiç yorum yok: