22 Temmuz 2009 Çarşamba

güzel bir gün


yer yarılsa da içine girsem,gök açılsa da beni içine alsa,kıyamet kopsa da şimdi,asıl aksiyon neymiş görsem,"elime bir silah alsam da önüme gelen herkesi,herşeyi bir bir vursam" (I love you lethe),insan soylu beyinden,zihinden bağımsızlaşsam birden,birden her şeyin,varlığın,yokluğun,bütün bu sefilliğin asıl sebebi dank etse kafama,what the hell I'm doing here,desem,o silahı kendi başıma dayasam,tetiği çekemesem...

ahhahaha.Peder der ki:"insanın her gün yaptığı en önemli şey,o gün intihar etmemektir" Hala önemli bişeyler yapma hissimin yok olmaması ilginç.Hedeflediğim yerden uzaklaştırır bu beni.Derhal bu düşünceden caymalıyım.Nasıl caymalıyım? Biraz bira,biraz Thom.Biraz Nietszche,biraz nihil.Biraz anne,biraz hatıra.Biraz ondan,biraz şuradakinden.

Bu depresif bir yazı değil dostlarım.Dostlarım? Ne,duyamadım?Ses gelmiyo,ses gelmiyo :D Yoksa hiç mi ses gelmedi,ben mi uydurdum lan?

Ha ne diyorduk dostlarım.Dost'lar'ım? Az'la yetinen,çoğu da kaybedermiş.Öyle değil miydi bu özyiyiş? Adamlar yüzyıllardır bizi yemiş,haberimiz yok.Ama benim var.Ben kimim? Aydınlanmış insan.Aşmış ruh. Übermensch. (Sana layık olmaya çalışıyorum amca ;) Ben kendimden çok kimseyi sevmeyen bi tipim.Bunu siz benden iyii bilirsiniz dostlarım.Ananıskii..ahahhaa..Dostlar hala susuyor.Susuşları beni örseliyor.Ya da vazgeçtim lan.Artık herhangi bir şey beni şaşırtmadığı gibi,örselemiyor da. Ay ne oldu pirenses,ukala mıyım,ukala mıyız?

Beni bırakın,beni bırakın bu caddelerde...Yıkılan eski birahanelerde...Hem korkmayın lan.Tetiği çekeceğim falan yok.G.tüm yemiyo bu bir,ikincisi de 27 yaşını bekliyorum ;)

1 yorum:

Adsız dedi ki...

me too çingenetör :#(öpücük)