20 Haziran 2009 Cumartesi

Yasemin Mori'yi dövdüm!

Evet yaptım bunu.Herşey senin için ;)

"En son Ghetto'da Yasemin Mori konserine gittim.Çok güzel buluyorum kendisini.Belki tanışırız diye düşünmüştüm" demişsin bebişim.Ben bunu senin yanına bırakır mıyım?Elbette bırakmam.

Bugün yine hiçbirşey yapmaksızın İstiklal Caddesi'nde yürüyorduk arkadaşla.Bir grup liseli zırtlan bağırmaya başladı: "Yasemin abla seni çok seviyoruz" diye. Kafamı çevirdim bi de baktım ki ne göreyim? Bir tipsiz,bir rezillik abidesi.Yasemin Mori.Neyse takıldım peşine yürüyorum.Belki senin yanına gidiyordur diye.Arkasından tahrik edici laflar ettim,küfür falan işte bilirsin.Baktım duymamazlıktan geliyor,10 dakika önce bacağıma çamur sıçrayınca silmek için kullandığım çamurlu mendili kaltağın kafasına fırlattım.Tam isabet :-m

Hemen arkasını döndü tabi.Baktım yanıma doğru geliyor,her adi şerefsiz köpek gibi kaçmaya başladım. Arkama döndüm baktım,hala peşimde.Yanımdaki iç giyim mağazasının tanga reyonuna girip saklandım.Beni burda bulması imkansızdı.Bulamadı da.Neyse,biraz saklanıp çıktım.Yoluma devam ettim.Bugün senin için bunu yaptım :-m Söyle kim daha çok seviyor ;)

Hiç yorum yok: