30 Haziran 2009 Salı

tüm hikayeleri ben uydurdum. piçler! yaşanmışlıklarınız bana ait! sevgili diyen kalbiniz bana ait. aşk diyen diliniz bana ait! dalıp giden gözleriniz bana ait! siz, hiçbir şey olmayı başarabildiniz! alkışlıyorum sizi!

o hikaye anlatıldı. yüzlerce kez! binlerce kez! ben anlattım! anlatacağım da! alayınızın gözündeki yaş benim, elindeki son mektup benim! ben sizin en güzel yalnızlık şiirlerinizim! ben sizin yastığa sürülen sümüğünüzüm!

ellerinizim! gözlerinizim!

siz... benim hiçbir şeyim olmayı öğreneceksiniz! ki siz hiçbir şey olmayı biliyorsunuz zaten! [aferin size]

ben anlattım siz dinlediniz! kendinizi buldum sandınız! zanax! zanax! zanax! ve yeniden ağlamalarınız kaldı ellerinizi bir dala tutunduran!

ve yine bana seslendiniz! sesiniz yok sizin, o ses de benim! o da benim! ben sizin herşey dediğinizim, hiçbir şeyinizim!

ben sizin tanrınızım! güneş! güneş! güneş! ben sizin dualarınızı boşa çıkaranım!

ben sizin kadın yanınızım, erkek gülümsemenizim! cehennem! cehennem! cehennem! ben sizin en korkak yanınızım!

arş! arş! arş! ben sizin tüm yükselmelerinizim! ben sizin egonuzum!

ölüm! ölüm! ölüm! ben sizin varlık sebebinizim!

ben sizin tanrınızım! aşk kesilen yanınızım!

hep ben anlatacağım, en güzelinden! dinleyeceksiniz! dinleyeceksiniz! dinleyeceksiniz!

sonra?
tanrı olacaksınız!

şimdi, ölmek için tekrar doğabilirsiniz! umuda kalkan geminizim ben sizin piçler! ben sizin eskiyen yanınızım! tüm isteklerinizim! bilseydiniz, daha başka neler isterdiniz? beni istemekle hata etmediniz mi? tanrı olmak varken, kul olmak zor gelmedi mi size? köpeğim olmak hoşunuza mı gitti?

ben sizin yarattığınız köleyim, tanrınızım! aşk kesen yanınızım! aşk kesen yanınızım!

sonra?
yeni tanrılarınız sizi bekliyor, eskitebileceğiniz! olimpos sizin terkettiğiniz tanrılarla dolu! hades! hades! hades! o tanrılarınızın yeni mekanı olmasın?

...ve hepinizin ağlayan yanı, benim bira kokan ağzımdır!
mutlusunuz. değilsiniz! öyle değil mi? beni özlüyorsunuz!

...gelin tanrınız sizi kucaklamak istemiyor artık! ama yine de gelin! gelmeyi bilin! gelin ki, o tasmayı boynunuzdan çıkarayım!

şimdi uyuyun!
tanrınız emrediyor!
zaman her şeyiniz, ilacınız!

tanrınız emrediyor!
uyuyun!

güzel bir uyku vadediyorum size!

görüyorum ki gözleriniz çapaklı. uyandınız! hala beni çağırıyor musunuz? tavsiyem daha uzun uyuyun!

uyuyun, uykularınızı gerçek zamana yayacak kadar! beni içinizden sökene kadar uyuyun, ben olana kadar uyuyun! tanrınıza benzemeyi öğrenin! öğrenin zavallılar!

her şeyiniz olmaktan rahatsız değilim! acımıyorum size! tükenen gülüşlerinize! tanrısal yanım size, "her şeyi akarına" bırakmayı öğütlemiyor, çünkü bana akıyorsunuz, pis sefiller! bana akmayı bırakın! pusulanızı benden öteye kurun! beni bırakın, dualarınızı artık duymuyorum!

eğer hala ben diyorsanız, benim olmak istiyorsanız; bana yeterince köpeklik ettiniz, kurtulun artık o benden! kurtulun! bana inanmayın artık!

ben sizin kürkçü dükkanınızım!

uyuyun!
meleklerim sizleri uyutacaktır!
bir zaman sonra onları da alacağım üzerinizden!

şeytanlarınızla yaşamayı öğrenin artık! öğrenin, pis sefiller!

uyuyun!

çapaklı gözleriniz olsun ki, uyuduğunuzu anlayayım!

akmayı bırakın artık!

Hiç yorum yok: