28 Haziran 2009 Pazar

açık oturum

-mustafa topaloğlu hakkında konuşmayı yasaklamışsınız neden?
güzel bir soru teşekkür ederim. insanların arkasından konuşmamalıyız. insanlara saygı göstermeliyiz. insanları olduğu gibi kabullenmeliyiz. aga, bence facebook'taki bir videoya çok güsellll yazmak gibi topaloğlu hakkında espri üretmek ve o adamın uzay zamanı bükmesi üzerine analojiler kurmak. düşünüyorum da ikonlara eleştirel, moron tespitler yapmanın anlamı yok. hani zaten adam kendi misyonunu sizlerin şapşal tepkileri üzerine belirlemiş. yanlış mıyım?
-siz de tepkisiz kalmak, absürtlüğü yadırgamamak taraftarı mısınız?
yahu tüm tepkileri, tepkisizlikleri ve yadırgaları sikeyim sana bi şey olmasın. ben mustafa'nın limit değerinden bahsediyorum, yahu adam bence bir andy warhol.
-peki sabah programlarını da eleştirmeyi yanlış buluyor musunuz?
ben eleştiyi yanlış buluyorum. eleştiri nedir abi? nedir ya? insan insanı neden eleştirir? amaç nedir burda yeaaa? biliçli insanlar yaratıyorum geyiği mi skeceğiz nedir? yapmayalım şunları olsun bitsin. azıcık popüler kültür eleştirisini, popüler kültürün önünü almak için değil de, yönünü belirlemek için yapalım yeaa. napiceksin seda sayan'a bombalı suikast mı düzenleyeceksin? muazzez nineyi öldürüp bir daha sabah programına çıkmasını mı engelleyeceksin? muazzez nineyi o skindirik hayatına geri mi iteceksin? yahu kadın saçma da olsa eğleniyor orda, napiceksin behlül'ün yüzüne kezzap mı aticeksin?
-beyfendi sakin. peki, insanların ne izlediğine karışır mısınız?
hayır, kesinlikle karışmam. fakat ne içtiklerine karışırım, mesela knorr çorba içmesinler.
-peki siz nihilist misiniz?
peki siz derya baykal mısınız?
-evet.
sabahtan beridir tüm ciddiyetimle sizin sorularınızı yanıtladığıma inanamıyorum!

Hiç yorum yok: