20 Haziran 2009 Cumartesi

ı feel like the colour blue

"Ağlayan kadından uzak duracaksın.Ağladığı an kaçacaksın"dedin.Sustum,tamam dedim ağlamam.
"Köylünün şehirde ne işi var? Adam dağda bayırda koşmaya alışmış,şehre getirirsen burda da koşar,kapkaççı olur" dedin. Yok ananın .mı dedim içimden,ama ses etmedim.
"Kız arkadaşım var benim,aldatıyorum onu.Belki o da aldatıyordur.Bilemem,ilgilenmem de" dedin.Ağlamamaya çalıştım.
"Yok,inatçıyım,hem boğa burcuyum,ayrılmayacağım ondan" dedin. Dudaklarımı ısırdım.
Dedin ki " kusura bakma,ben böyleyim,sevemem kimseyi" . Ben seviyorum herkese yetecek kadar diyecektim,sustum.

"Gidiyorum" dedim. "Kusura bakma,bilemedim" dedin. "Görüşmeyiz herhalde bir daha?" dedin." Öyle olur herhalde" dedim. İlk ve son kez sarıldık.

Ondan sonrası uzun günler,geceler,aylar...Ademoğlu nisyan ile,ben isyan ile...

Adının bittiği yerde,herşey bitiyor zaten...

Hiç yorum yok: