16 Haziran 2009 Salı

uçasım gelir!


Malumunuz finaller başladı.Her final döneminde ben bambaşka bir insana dönüşüyorum dostlarım.Hayatı,benim hayatın neresinde durduğumu,bütün bu saçmalığın sonunu düşünürken buluyorum kendimi.İşin içinden çıkamıyorum.

Mesela birkaç gündür İdare Hukuku çalışıyorum.İdare Hukuku ne lan!Kitabı her açtığımda bu kitabı yazan bir adamın olmasına inanılmaz şaşırıyorum.Böyle ciddi ciddi anlatımlar,dipnot düşmeler,kaynak göstermeler...Bütün bunlar da ne demek oluyor? Nasıl bir kafası var lan bu adamın!Acaba günlük hayatı nasıl,mastürbasyon yapıyor mu diyte meraklanıp kendi kendime gülüyorum.

Gelgelelim bu durumun okuduğum bölümle de bir ilgisi yok.Eczacılık okusam da aynı şeyleri hissedecektim.Tüm sorun birşey üzerinde uzmanlaşmaya çalışmakta.Uzmanlık kelimesini oldum olası sevmem.Çok ciddi geliyor kulağa.Eğer birşey üzerinde uzmanlaşacaksam,o saç tasarımı olsun isterim :-m. Nitekim bunu yapacağım da.ÖSS'ye girdim haftasonu.Akşam okuluna gidiciim.Kuaförlük ve güzellik uzmanlığı.Nasıl? Kulağa hoş geliyor dimi? Bence de :)

Amfisi,hocası batsın.Ben hayallerimin peşinden koşuyorum artık.Siz de yapın.Çok güzel lan!

Hiç yorum yok: