15 Haziran 2009 Pazartesi

2008-2009 eğitim öğretim yılının değerlendirmesi

arkidişler, bu sene de sik gibi bir sezon geçirdik. bu sene de DERSLERE GİRMEDİK. bu sene de geyleştik. şiir yazdık, istanbul'a göndermelerle dolu yazılar yazdık, duvara karşı işedik.
kenksler, dünya bu sene de kendi etrafında dönmeye devam etti. neden böyle oldu lan? neden yeaa? olmaması gerekiyordu. payıma düştüğü kadar parmaklandım, ders kitabı içime aldım, okülerime bir şeyler kaçtı. HAGIHAGIHAGI.
yahu diyorum, sevgili kallahan, sevgili insan, bu sene de gezdin tozdun, sıraya dizdin eline ne geçti? ne geçti be? bir sene de daha kayıp: seneler atlasında :(
BEN KENDİMİ TEMİZE ÇEKTİM. yok öyle bir şey. yok öyle bir şey yaa! bir sürü arkadaşım oldu, bir sürü koklaştık, tokalaştık, sinemalar, taksimler, kitaplar, metallicalar çoğaldı. bir sürü seviştik, spermatagonez. bir sürü ezber yaptık, zeus-u ezber. yahu, bir sürü balon joje soktuk ağzımıza. sonuç? boşuna geçirilmiş 10,000 days.
seneye çalışıp düzelteceğiz kendimizi. parkeler boyu kusmayacağız, gezer terlik olmayacağız. KENDİMİ KENDİMDEN ÇIKARSAM SIFIR KALMAZ BU BİYOKİMYA YANLIŞ HOCAM. ama diyorum bazen, flaneur olma yolunda ciddi adımlar attık, adamlar attık hayatımızdan. bazı şeyleri, bazı şeyler olarak nitelendirdik en nihayetinde: anlamları olmamasına şaşırmıyoruz artık.
chp gençlik kollarına üye olacağım. evet adsafaskkaskf.

Hiç yorum yok: