9 Ekim 2009 Cuma

otobüste kapı önünde bekleyen çocuklar

çok özür dilerim sizden. hayatımda hiç kimseye sizin kadar kötülük ettiğimi zannetmiyorum.

otobüsten inmeye çalışırken,önümden çekilmediniz.ben pardon diyip sizi ittirirken beni duymamazlıktan geldiniz. "çekilsene incem ben" dedikçe annenizin elini bırakmadınız. sarhoştum,yıkılmıştım,örselenmiştim.ama siz önümden çekilmediniz. elbette ki dayanamadım yine ve küfür etmeyeceğim yeminimi bir kez daha bozdum siz veletler yüzünden.kulağımdaki kulaklığa aldırmadan "off sikicem ya" diye bağırmak zorunda kaldım lanet suratlılar.

ama şimdi düşünüyorum.ve sizden af diliyorum sevgili çocuklar.kafanızda canlanması gereken 'abla' tipi kesif kesif bira,sigara kokan ve ağzı bozuk bir pislik olmamalıydı.beni affedin.kime yönelteceğimi bilmediğim birtakım öfkelerim vardı. varoluşsal sorunlarım vardı lan anlasanıza! Neyse...

Hiç yorum yok: