1 Mayıs 2010 Cumartesi

muğlak töz

1. diyelim ki gökyüzü sokağa asılmış bir perde
ikimiz roma rakamıyla bir diye dizilmişiz art arda
diyelim ki aylardan mart baban çok yaşlı ve öldü
dua okuyoruz -ben ağzımı oynatıyorum sadece

diyelim ki ağızlarımızı değiştik konuşuyoruz
ben diyorum ki  seni sevmiyorum


2. bilmiyorum nasıl olacak gece
hiç bilmiyorum nasıl düşülür
çalan şarkı hiç yabancı değil 
bir kapı işte içe doğru açılıyor
bir kitap işte herkes mutsuz 
bilmiyorum nasıl olacak böyle
bu kadını tanıyorum tadı şeye benziyor 


3. oturmuşuz buluttan bir araç
düşler atlası filan olağanüstü bir yerdeyiz
yerler cennet tavan gökyüzü duvarlar altın
seni yüz kişi rahat ettirmeye çalışıyor
ben bir koltuğa oturmuşum kötü düşünüyorum


4. ya da olabilir
sen haklısın, diyelim ki müthiş haklısın
evlere şenlik bunalımlar gelecekten gebe kalmış
ilaçlar bir ahlak sorunu acıyı dindirmek için
diyelim ki isa bir hırsız tanrıyı çalmış 
sen ayakkabılarını eline alıp kaçıyorsun bu evden


Hiç yorum yok: