20 Mayıs 2010 Perşembe

astral boyuta geçiş

kırmızı başlıklı kız sekiyor. can yücel: seke seke geldik, sike sike gidiyoruz. ece ayhan: anlaşılamayacaksın! ey kanatsızlık! bretch'in üç yavuklusu. hızımızla yarışalım. skor tabeleası. güverte, kitap okunacak yer değil! iyice bakarsan gök deliniyor bir yerde. cihangir yine. ümraniye arka plan. içimizde çörek. meridyen sekmeci. halıları yeni yıkadım, nasıl? sığlaşmak mütemadiyen. önyargı. milkshake. sultanahmet görünümlü namazgah. dem bu dem. zihin hoşafı. kalbim kısa devre yaptı. metafor ağız. şiir kem kümü. seni çok seviyorum'un annesi. birlik ve beraberlik günlerinde ihtiyaç duyulmayan insanlar: sen gelme. hepimiz bir kişiyiz. zenci değilizdir umarım. 
sayko. üç dört. isa. tavan işlemeleri mükemmel. yeniçeriler azıttı. tarihini bilmeyen kız düşüremez. bunlar çok yanlış şeyler gibi gösterilmeli. ben atatürk'ü yakışıklı bulmuyorum. dostlarım kariyer. keskli amca gençler. sararmış bıyıkların altında altın yumruk. hepimiz gece vakti şairleriyiz. yastık en büyük sevgili. tepedeki çimenlikte bira kutuları. kadıköy'ün gizli bahçeleri. koşun çocuklar calculus'u buldum. dostlarım matematik. yazı dilinde duygu. sözlük karıştırıp kelimeler yutmak. çekyat türkçedeki en güzel kelime. salon. vazo. tablo. varoş. kırmızı başlıklı kız uçuyor. leylim leyla. organik apartman dairesi kapıcısı. lodos çıktı. terso yapılmadı. varlık sahasına pilotsuz iniş. gökte uçan huma kuşu, bulutsuzluk. nesiller çok banal. kalabalıklar yalnız. yanlız? yanlış. düzeltin beni. meydana gelmek. 

genç evlileri paris. genç sevgililer kanyon. selviler osmanlı. ağabeyim düz. salam kaşar. sivaslıyız hepimiz. 3gen.  kraliyet sarayında am. korkunç şeyler otur. delirmek için nefes al. eminönü yürünmez. yalan rüzgarı'nda düşen uçak. ada ben ayrılmak istiyorum çat. tanrının laik yaşamından kesitler: bölüm cehennem. abdest almadan koşmam: hüseyin bolt. yalnızlık özdemir esefle kınanmış. lisede kıza atılan küçük iskender. alttan ver duyguyu, kaldır eteği indir kontörü. sapıt. sapıkma. ah muhsin ünlü dinle: barack obama. dostum dostoyevski polina. kumdan kaleler tuna. aşk elif. kalp (L). modern zamanlarda demet akalın'ın gideri. bunlar görüngeler. suje. obje. diyalektik. bilgin kelimeler tarafından intiharı. son ciltte osmanlı düştü. paşam evden kaçıyorum, plaka 34. sevgili günlük, bugün panyaya değdim. sevgili günlük, masturbasyon kötü bir şey. sevgili günlük, ben annemi çok seviyorum. okuyorum ben. cevap a :)

bi bok anlamadık. her kuşu. sentenced aika multaa muistot. allahsal. düşüncelerimi topladım: 99. aşka ay inanmıyorum. sarışınım. yaz geldi açıldık. olmadı beyler. tam mevsimi kar$im. bakınız: uyluk adam. başım dönüyor: annihilator. konuşma kartlarını çıkar: sizi bir yerden gözüm ısırıyor :) teröristleri kahvehanede bastım. papaz'ın düşüşü. ezcümle kırsal. sakalları bozkır. istanbul bakışlım, gel hele. tiyatroya gitmedim hiç ben. bok var. bilinçaltım pişik olmuş, ne? lütfen konuşun. kalabalıklar yalınız: uğur ışılak. mustafa yıldızdoğan diyorum. balkanların leman sam'ı. herkes komik bir anı anlatacak: bir keresinde şey olmuştu. futbol'a yatay geçiş. gizem'in bacaklarına dönüş. oho beyler bira. off hatuna bak. ben şimdi karşı beyne geçiyorum, kurup geleceğim. restart yaptım kanka. işletim sistemi neymiş? istanbul hukuk. 

vites düşür. heceliyorum: par-don yal-nız-lık-la ol-du. kozmos. sanata anlamlar yüklüyorum: madımak oteli. 160 km/saat bastım nöronlara. gres yağını bilir misin? vazelin yahu. pardon diploma. eva herzigova'yı hayal meyal hatırla. platik fantastik aşk bul. varlığım daraldı. dinleniyoruz özel hayat yok: tanrım. elbasübadelmevt. oku. evimiz skolastik düşüncenin beşiğidir. hegel'in kuzenini tanıyorum. dostum cem adrian. sesimi büzüyorum.  mezuniyet çırağanda olsun ya. ne? şu an portodayım kapamam lazım. oh. onur akın yahu bir zamanlar parkamız vardı. sanki bunlar hep anlamlı şeyler. fotoğraf çekiyorum, kedi. kitap okuyorum, canan tan. ayakkabı aldım, lacoste. saygılar. çok ucuz. sevgiler. indirim. lütfen. hıncahınç görsen. 

çay. diyorum içmiyorsunuz. burun kıvırıyorsunuz. ne demeye yaşıyoruz ya? kime hesap soracağımı bilmiyorum. ben ölmek istiyorum. sen mi? neden? ben'i öldürmek için. derin adamsın. derin adamlar, sevgilimden ayrıldım. nereyi koşayım söyleyin? taşeli platosunu koş kanka. yeni hayat. şarabın çanağında devri alem. hoş görülmedik. sorunuz, hakkınız arayınız: kemal derviş'e ne oldu? çok politiksiniz bu günlerde, öhöm biraz öyleyimdir. çünkü edebiyat fakültesi'ndeyim yahu 68'den beri. arkadaşlar yanlış. 

arabalar geçti. ömrüm bir tekerlek. senin ellerin namus. tenin tenimi terliyor. tüm dualara amin. bizi yorganlara mahkum ettiler. gözlerin bir kelebek kanadı. ani bir ölüm trajedi. bakir sokaklar adımsız. aklının viran evlerinde marabalar. hepimiz çok mutluyuz gece hariç. bize dondurmalar yalayan lolita, bunlar ne saçmalık? belki bazen keşke pişmanım. gözlerim bir ahır. kulağıma kelimeler kaçıyor. buna da romantizma diyorsunuz öyle mi? bunlar hiçkimse. bilmiyorsunuz fısıldıyorlar ölüm. aramızda duvarlar insan. böyle bakınız hem-hem. 

şimdi tekrar yeryüzüne inme zamanı:
-mrb :)))
-mrb :)
-naslsın?
-iiyim sen?
-ben de iiyim.
-kaplan kılı tam bir cehennem silahı!
-ne?!
-afedersin konuştum. 

Hiç yorum yok: