30 Mayıs 2010 Pazar

4


  • sabahtan beri burnuma yanık kokusu geliyor. evdeki herkese sordum siz de yanık kokusu alıyor musunuz diye hiç oralı olmadılar. ne kesif koku arkadaşım. yahu o kokuyu siz de almıyor musunuz? bakınız tüpgaz kokuyor diyorum. 
  •  beynim yandı. fi tarihinde okuduğum bir yazıyı ararken, tabii ki bulamazken -ece ayhan'ın hilmi yavuz'un 12 sorusuna cevap verdiği yazı-, 31 kuşağını buldum. beyler sağa fazla yüklenmeseydiniz. 
  • tam bu saatlerde dinlenecek şarkı: TIKLA. 
  • yanık kokusu hala gitmiyor. ermenistan'ın örövizyona sürekli kim kardaşiyanvari hatun göndermesi ne hoş. 
  • düşündüm de kemal kılıçdaroğlu sana oy vermeyeceğim. gece saat 4 bu arada!!!!!!!!?
  • koku daha da kesifleşti. deliye döndüm, deliye döndürdün beni. 
  • birazdan kahveyle beraber kedilerden örülmüş bir semtte balkon sefası yapacağım. artı sigara. oh.
  • tekrar düşündüm kemal kılıçdaroğlu sana oy vermeyeceğim.
  • para yok. yarın olmasa da olur asjdfadfas. 
  • gece dört. turn the page.   

Hiç yorum yok: