8 Eylül 2009 Salı

tespit yazısı



Benim hippi olduğunu düşünen arkadaşlarım var. Kendileri son derece gerçekler.Sen,ben gibi nefes alıyorlar,onlar da et yiyorlar,sevgilileri falan var.

Ama bir taraftan da nasıl bir kafa yaşadıklarına akıl sır erdiremediğim kişiler bunlar. 21. yüzyılda hippi mi olunur anasını satıyım ya.Bu nasıl bi aymazlık? Ne türden bir görmezden gelme çabası? İlahi çocuklar. Çiçek çocuklar.

Sokaklarda falan yaşıyorsunuz. Peşinizde her daim zabıta.Seyyar satıcı oluyorsunuz zaman zaman. Konur Sokak'ı işgal etmişsiniz. Santurlarınızla,sipsilerinizle ordasınız. Doğal rastalarınız var.Bak bi bu güzel ha sizinle ilgili. Orda "sokak sanatçılığı" yapıyorsunuz. Soranlara da meditasyon müziği yapıyoruz diyorsunuz. Çok dertli sigara içiyorsunuz.

Ben bütün bu olan biteni izlerken,acaba içlerinde hiç mi kariyer yapma isteği yok,olmadı mı diye düşünüyorum.

2 yorum:

olur oluryan dedi ki...

gitar güzelmiş, benim gitara nazaran hehe.

olur oluryan dedi ki...

msn'de belir.