7 Eylül 2009 Pazartesi

bizim o kadar paramız mı var oğul?

geçen adidas yandan çizgili şort almak için validenin eteğine yapıştım, dedi hayat sana güzel, biz fakiriz ve de baban zamanında shp'nin ilçe teşkilatı başkanıydı olm dedi. görüyorsun ki, bizim o kadar paramız yok, yalnız hayvarla yaşanmaz oğluşum falan diyor. lan dedim yürü git, shp'li babadan, parasının olduğuna bir türlü ikna olmayan bir anneden doğma bir insanım, ya ben ne yapayım?
tamam vazgeçtim dünya nimetlerinden, tibet'e rahip olayım, dalyanlara gölge olayım.

işte o dünya nimeti:

2 yorum:

tenkit dedi ki...

İstanbul'da ise çık Beyazıt taraflarına, sergilerden, ara dükkanlardan al benim gibi yandan açılan komple çıtçıtlı basketbol eşofmanlarını (Hakiki Nike), çek üstüne ister çıtçıtlı ister düz çeşit çeşit şortları (Öz Adidas). 5 lira, 10 lira. Bak keyfine. Sen de ayıramazsın gerçeğinden, merak etme

olur oluryan dedi ki...

ahaha marka takıntım falan da yoktur fekat bu şeyin orjinali tahrik ediyor beni.