6 Eylül 2009 Pazar

homofobia



İddia ediyorum ki dostlar Cem Adrian eşcinseldir. Peki neden böyle bir şeyi iddia etme gereği duyuyorum.Şerefsiz miyim ben?Yoksa homofobik miyim?

İkisine de evet anlamında başınızı salladığınızı biliyorum piçler! Kimseyi kendiniz gibi sanmayın lütfen.

Neyse,bu kanıya nerden mi vardım? Çünkü aşağıya yüklediğim şarkıyı bir erkeğin yazması imkansız dostlarım. Saçmalama falan da demeyin hiç. Öyle işte. Bir kadını bir erkek böylesine duyarak anlatamaz.

Ayrıca Cem Adrian'ın o binbir çeşit,renk-ahenk sesi keşfedilmeden önce bir kafede falcılık yaptığını,bu sıralarda da Fazıl Say tarafından keşfedildiğini biliyor muydunuz? Falcılık bana öyle pek erkeklerin yapacağı türden iş değilmiş gibi görünüyor.Vallahi bilmem.Ben diyenlerin yalancısıyım.

Sakın her haltı anladığınız gibi bunu da yanlış anlamayın lütfen.Ben sadece bir tespit yaptığımı sanarak bunu sizinle paylaşmak istedim.Mucuxx

1 yorum:

olur oluryan dedi ki...

şu albüme verdiğim paraya acırım kaç zamandır.