22 Eylül 2009 Salı

ß aşaması

önceden kaldığımız yerden devam edebiliyorduk, kaldığımız bir yer vardı çünkü asdfashfa. önceden dönüşlerimiz oluyordu ufak tefek, hoşgeldinler oluyordu. ya boşvereceksin öncesini bittabi.

bazı şeyleri düşünürken kendimi temiz hissediyorum. kendi içimde konuştuğum oluyor. olacak illa ki. bazen irkilerek 'ulan ne malmışım ha' diye aydınlanıyorum, bazen hepten kararıyorum. ben sonuca bağlamakta zorlanıyorum, insan eksiltmek hiç kolay değilken, eksiltilmek çok zor olsa gerek. kendimi bir şeyin kuyruğuna bağlamam gerekiyor, yoksa içim rahat etmeyecek. vicdan azabından, tanrının gazabından öleceğim gibi geliyor.

içilir, atlatılır, boşverilir, üzerine konuşulmaz, arada bir iç geçirilir, coming back to life falan olur, dinlence olur, eğlence olur, hep bir şeyler olur, çok şey unutulur, çok şey değişir, çok şey unutulur, hep bir şeyler olur, eğlence olur, dinlence olur, coming back to life falan olur, arada bir iç geçirilir, üzerine konuşulmaz, boşverilir, atlatılır, içilir.

neyse boşverilir her daim asdfasfda.

Hiç yorum yok: