11 Eylül 2009 Cuma

aşgından geberiyorum?[meşgul] sinirli...................................

everything is nothing to me, i couldn´t care less
a stern cold man is what i am, hard, relentless

dış dünyadayız. üç beş ve yedi kişi bebareriz. aradayız. bir arada değiliz, bir değiliz. kablolar kısa ve smslerden anlamıyorum galiba. yok sanmıyorum ki. ya dursana bir dakika....................

eeee yeter be. bu eşiğe geldik. kes artık diyeceğimiz eşikteyiz. sus artık dinlemek istemiyorum ama yea asfdajsfdasfd.

liar! killer! demon!
back to the river araf!

mehmet, ahmet, ayşe, ali
ağzına sıçayım senin dali.

tıs tıs tısısıısısı tıs tıs tısısısısııs dış dünyadayız sesimizi duyuruyoruz artık. mezür. glavuz ve diğeleri. emilez ola. take me homeeeeee. asfdjasfdajfds. kubarıyorsunuz kollarımda ve çok saçmasınız her daim. gözlerinize alışamıyorum bu akşam çok içiyorsunuz ve dünden kalma bir ambulans bekliyor sizi. almaya gelecekler litfen bekleyin.

neden bahsediyorsunuz siz?
hiçbir şeyi neden bu kadar uzatıyorsunuz?

i knew the moment had arrived
for killing the past and coming back to life

her şey tamam. her şeyi tamamladık. başlıyoruz. bu kez başladığımız şey bitecek. öyle yok, öyle olmaz beyninin içinde konuşmak. bak çok susuyorsunuz. bebekler şebek, anneler şebeke: avea çekemiyor aşkımızı asfjasdfasd. manhattan'dan çıktım yola, yolum düştü seattle'a.

ya bizim neden insanlığımız yok?
balina, aterina, kalamar, fok.

kaside, gazel, methiye, malumat
dinden imandan çıkmış bat dünya bat!

kafamda bir yazı var, bir türlü çıkmıyor. çıkartmaya uğraşıyorum, çıkartmalarını bile yaptım, çok satacağız, fekaaaaaat?

öyle bir yazı olacak ki sadece notalar olacak, piyanist olacak, piyanistin kendinden geçişi olacak, fakat asla kimse piyanoya bakmayacak adsafjasfaj. saçma olacak ama kulağa yabancı geldiğinden, garip bir diyara alıp götürdüğünden kimse saçma diye elleşemeyecek. bakacaklar, anlamaya çalışamayacaklar, zekaları yetmeyecek. kelimelere olan hakimiyetleri yetersiz kalacak. anlamayacaklarını bile bile, anlatacağım, fakat anlamamış olmaktan da büyük zevk alacaklar. büyülenecekler. sihire inanacak kadar aptal olacaklar.

peki neden yazmıyorsunuz?
isa'nın suçu var, o çok suçsuz.

ben büyük adamım. büyük adam olmasam büyüklüğe öykünmem. birkaçınızın algılarına yakalandım o kadar, hepinizin algısının dışında yaşıyorum. büyük adam olmasam kardeşim derdiniz bana, bana saygı duyardanız, aşk beslerdeniz. bakın ben büyük adam olduğumdan bana karşı nötrsünüz, hakkımda görüş belirtemeyeceğiniz kadar büyüledim sizi. mimledim. ağzınızı yüzünüzü yonttum, sizleri hayvanlaştırdım. ya bakmayın öyle bana? bana bakmayın.

matah bir şey değil yaşıyor olmak
füzeler geçiyor gırtlağınızdan çok ak!

şeytana kibrit uzatan benim, ateşlere sebep benim. dj marx, camus, livaneli, ceza ve diğerleri, rap içinde rap, köle içinde kul benim. kuldan kullanmak, köleden kölermek. yani? yani?

hepimiz ergenliğe geri dönüyoruz
toplanın rap yapıyoruz, kendimize tapıyoruz

ben yüce callahan, annenize nallıhan
rap yapıyorum, rap yapıyorum, lan!

Hiç yorum yok: