13 Eylül 2009 Pazar

evde oturup kara kara düşünmeye karar verdim

bu karar hayatımda verdiğim en büyük karar, yani diyeceksiniz bunu mu düşündün, bu mu çözüm? ya siz de ne çok soru soruyorsunuz. e ne yapayım? ya hakkaten bi sike merhem olamıyorum ben ne yapayım? beni de fazlalık olarak yaratmışlar diyelim. (çoğul eki kullandım, pagan inançlarımda ısrarcıyım)
bugün evde oturup, 13 eylül 2009 gününü düşüneceğim. tam olarak bugünü yaşamadan, nasıl yaşanabileceğini, nasıl bok edileceğini, nasıl içerde parça bırakılacağını falan düşüneceğim. 13 eylül, düşünerek geçireceğim bir gün olacak. hatta bunu gelenekselleştirmeyi de düşünüyorum, ikinci 13 eylül 2009 günü düşünme şenliği falan olacak. bu şekil olaylar olacak.

mesela bir 13 eylül 2009 nasıl geçirilir? kafa yoralım. adsfkfsad. pazar günü olduğuna göre, büyükçene bir kahvaltı yapmamız gerekirdi, o da sıkıcı gelirdi be, ağır gelirdi bu genç bünyeye. güne kahvaltıyla başlama şartımız varsa, şöyle sahil kenarına bir kaç rus hatunla inip simit kemirmek de olabilirdi. heeeeeee olurdu sikeyim. yani daha bir pazar sabahı nasıl geçirilir onu bile bilemiyoruz, koskoca 13 eylül 2009 gününü düşüneceğiz. saçmalığa bak. bi kaç hüzünlü şarkı dinleyeyim, belki hayata tutunurum, acılarımla başbaşa kalırım, ne bileyim böyle birden çocukluk anılarım beynime üşüşür, okuldan falan kaçarım. heeeeee. bu da çok saçma. film mi koysak be? arkadaşları toplasak? ya da başka bir yerde toplansak? pes mi kursak? ayı mı siksek? ne yapsak? koskoca 13 eylül 2009!!!

ya ne kastırıyoruz şu yaşamak işini, şu sikimsonik saatler o işi bizim yerimize yapıyor, takvimler çok başarılı, ya ne kasıyoruz? bak sen daha 13 eylül'ü yaşayamadın be. ha "bügun geri kalan hayatının ilk günü" diye de afili bir laf var, ya sikeyim, daha ilk günden bocalıyorum ben, yarın nasıl daha iyi yaşayacağım?

bana ekmek, bana iş, bana aş vermeyin, bana balık tutmayı da öğretmeyin. ya şu biraları soğutun getirin, o bana yetiyor. ya hakkaten yetiyor, inanmıyorsunuz bazen ama yetiyor. size de plazalar, fakülteler, hüsamettin cindoruklar falan girsin, öyle mutlu olun.

Hiç yorum yok: