10 Temmuz 2010 Cumartesi

şu an işimden istifa ediyorum

ediyorum, ediyorum ve ettim. 

planlarımı hayata geçirmek için gereken parayı kazanacağımı düşündüğüm işimden istifa ettim birkaç dakika önce. 


bugün haftalığımı aldım ve sinirimden ne yapacağımı şaşırdım. sevgili patronum çıkarıp 90 lira haftalık verince deliye döndüm. 6 gün çalışıp 90 lira almak nedir arkadaşım? ben zaten yattığım yerden 200 lira alıyorum, sen bana 1 ay çalışmam karşılığında 360 lira veriyorsun. günlük 360/30=12 lira. eğer patron kafasıyla düşünürsek günlük 90/6=15 lira. asjdfasfdasfjafdasf. lan? asgari ücret ne kadar 625 lira. yani neyse lan ben bir şey demiyorum, dilenciye verilmez o para. sabah 8 buçuktan akşam 7'ye kadar öğle tatili olmadan, sigorta olmadan, çay olmadan (en çok buna gerildim asfjsafas) çalışacaksın ve bu paraya çalışmana "normal" gözle bakabilecek patron! azıcık insan olacaksın arkadaşım, emek hırsızlığı yapmayacaksın. çalmayacaksın! öldürmeyeceksin!


90 lirada gitti zaten anneme borçlarımı ödedim, tey allam ya. 


parayı cebime koyarken ağlayacaktım nerdeyse asjfdafasfasfa üff utandım 90 lirayı görünce. vay babayın! 


demek ki neymiş? akrabadan patron olmazmış. demek ki neymiş? akraban da olsa seni enayi koymaktan utanmıyormuş. demek ki neymiş? eşşeğin sikiymiş. 


dünyanın 90 lira haftalıkla çalışan bütün emekçilerine gelsin asfdafsafjsaf:

Hiç yorum yok: