9 Temmuz 2010 Cuma

iç anadolu cephesinde değişen birşey yok

-arkadaşlar, ankara.
benim için yaz zırtlan demektir dostlarım. haluk levent, şebnem ferah çalan kafeler ve zırtlan cenneti anlamına gelir. ankara zırtlanı türünün nadide örneklerindendir. özgüveni sıfı olmasına rağmen küstahtır. yirim, şeklinde şiveli laf atarlar. hepsi hemşehrimdir.

-yüksek lisans.
aklı 4. sınıfa geçince başına gelen her mezuniyet gönüllüsü gibi geleceğe dair planlar yapmaya şimdi başladım. işe ingilizce ile başlayayım, bari bunu halledeyim düşüncesiyle kendimi birçok ingilizce kursunun kapısında buldum. toefl'dan 36475897657 puan almam gerekiyor. kursa kabul edilip edilmeyeceğimi belirlemek için seviye tespit sınavına aldılar. seviyesiz çıktım. seviyem yetmediğinden beni kursa kabul etmediler. ağlamışım. onca yabancı müzik dinle, altyazısız film izle, mükafatı bu muydu tanrım! annem babam da benimleydi. fırsat ellerine geçmişti bir kere. bunca yıl seni bunun için mi okuttuktan tutun da zekasıza kadar, beni kırarcasına konuştular. bir de aksanından bulgar mı, roman mı olduğunu anlayamadığım ingilizce hocası writing sınavımla ilgili ipe sapa gelmez laflar etti. neymiş efendim, akademik bir kompozisyon yazarken asla şöyle bir cümle kurulmazmış:'ama böyle de olmaz ki canım' (but, it can't be like this honey, you know) ne kadar ben blog yazarıyım yea, rahata alıştım desem de dinletemedim, bu iş istanbul'a kaldı.

-ÇEVRE ÇOK ÖNEMLİDİR! greenpeace'de işe başlıyorum canlarım. ilk maaşımla hepinize güzel bi yazı yazıcam. aha aha aha. inanılmaz birşey ama skype'dan yaptığımız online mülakatta yemyeşil giyinip, saçıma ağaçtan kopardığım yaprakları takarak, sürekli çevre ee şöyle önemlidir, ee böyle süperdir, dediğim halde işe kabul edildim. napıyım lan, paraya ihtiyacım var :(

- babam evin koridoruna ve tuvalete otomatik ışık yaptırmış. ilk gördüğümde gülmekten sandalyeden düştüm (incisözlük) bu cimriliğe daha fazla tahammül edemiyorum. karşıma ilk çıkan zengin ve kel adamla evleneceğim. canıma doydum artık.

-son olarak, san diego'ya kucak dolusu selamlar, sevgiler, öpücükler. kop da gel.

ankara günleri böyle canlar.

Hiç yorum yok: