17 Temmuz 2010 Cumartesi

haftalık gündem

  • yeraltından notlar'ı ikinci kez okudum. yeraltı adamlarıyla tanışıklığım olduğundan bu kez tedirgin olmak yerine tanıdık yüzleri görmek bana acayip zevk verdi. baylar hepimiz sikko bir şekilde ölüp gideceğiz, İNSAN ACİZDİR, MUHTAÇTIR FAZLA ARTİSTLİK YAPMAMALIDIR.


  • alice in chains naptın sen ya? dilinizin kemiği yokmuş hayvan herifler: OLAY!
  • sanırım türkü delisi oldum ajsfdafdasf pink floyd, camel, tool filan yalanmış dostlarım, türküler sevdamız, türküler her şeyimizmiş.Akşam olur karanlığa kalırsın/Derin derin sevdalara dalarsın/Oy gelin gelin, sevdalı gelin/öldürdün beni. hiç dalga geçmiyorum, zaten sivaslıyım olm türkülerle dalga geçilir mi? şu türkünün sözlerini üçüncü dinleyişten sonra idrak etsem de vazgeçilmezim oldu: AL PACİNO.  
  • kemal uluer hakikaten ilginç bir adammış. son tablosunu bitirdikten sonra kafasına poşet geçirerek (burası ne kadar doğru bilemedim) hayatına son vermiş.

  • 15 sayfalık bir şey yazdım. bu yazacağım şeyin taslağıydı! taslağı tamamladım.  herhalde galiba sanırsam 1-2 ay içinde 150 sayfalık bir şey yazacağım. esas amacım bir anlatıyı sonuna kadar götürmek, bitirmek; bunu başarabilirsem ortaya iyi şeyler koyabileceğim asjfdafafas ama kararlıyım bu işi sonuna kadar götüreceğim! artık şundan eminim yazmak kadar eğlenceli bir uğraşı yok. ben bir kahraman öldürüp geleyim asakdfas
  •  geçen gün bayıldım. rexx'in önüne boylu boyunca uzanıp "lan olm sanırım ölüyorum" diye inledim ajsfdafdas dördüncü biranın ardından aniden bana bir hal geldi, kusmaya başladım. sonra da bayıldım.
    -olm iyi misin lan? hastaneye filan gidelim mi?
    -sanırım mide kanaması geçiriyorum
    -kalk kalk gidelim hemen
    -tamam geçti lan
    -siktir lan alay ediyor ibne
    ama orda bir aydınlanma yaşadım ve birkaç gün kafam iyi gezdim. şu yaşta rexx'in önünde yerlere yatıp hiçbir derdim tasam olmadan kendimi bu kadar küçültmemeliydim, bir an soğudum kendimden yemin ederim. birkaç gün "yüksek ve güzel şeyler" düşündüm hep asjfdafasf hay anasını seveyim böyle düşüncelere dalınca da samanyolu tv'deki gaibten işten çeviren adamlar gibi oluyor.
    kesin fıçının dibi bana denk geldi, bir insan aniden bu hale gelemez. ibneler!
  • sevgilerimle. alpay callahan erdem. taksim old city comeyd'de tek kişilik şovuma davetlimsiniz asfkafda güldüremiyorum ama olsun gelin takılırız. alpay bi git.

Hiç yorum yok: