16 Kasım 2009 Pazartesi

ooo felan metamorfoz geçirmiş duydun mu?

duydum lan asdfa. hem de benim hakkımda söylendi bu şey. duymaz olur muyum? "geçen callahan'la karşılaştık, işte adam hala kitap falan okuyor, müzik dinliyor, msn'de dinlediği müzikleri insanın gözüne sokuyor" denilmiş, ardından "ya bi şey dikkatim çekti, artık o kadar insanı germiyor, yormuyor, durulmuş böyle, ketumlaşmış az biraz, herhalde elune vermuşler zekeri" denilmiş, daha da bitmemiş "ne yalan söyleyim, callahan'ın andırgıraund havadan kopup iyi aile çocuğu kıvamına geleceğine tahmin etmiyordum, olm adam nazikleşmiş, o eski atarlanmaları yok artık" denilmiş. tabii bunu da bana anlatan insanın yüzündeki gülümseme "olm sen neydin ne olmuşsun" tarzında.

ya olm büyüdük artık, beyindeki hücreler bile oturdu, düşüncelere çeki düzen verildi, göt korkusu başladı. kişilik parçalandı, ayıklandı, geriye "herkesin sevebileceği tarzda naif insan" kaldı. o eski efsane laf sokmalar, yerin dibine geçirmeler, atarlanmalar, kültürle dövmeler, eziklikle itham etmeler, "büyü de gel" demeler kalmadı. [lisede az çemkirmedim böyle hea, o çemkirdiğim insanları özleyip, sarıp sarmalamak isteyeceğim hiç aklıma gelmez idi] gone with the sin abi. ben istemesem de o kişiliği devam ettiremezdim, zaten fakültedeki ilk tanıştığım insanların itiraflarını da duydum bu sene "ya olm ben sana bi gıcık oluyodum ki sorma, ağzını burnunu kırasım geliyodu" falan deniliyor artık, ben de "asdfjadfasdf" diye gülüyorum, anlamsız anlamsız gülüyorum işte ne yapayım? [bu da samimiyet göstergesi mi yoksa içinde biriktirdiklerini insanın yüzüne çotank diye vurmak mıdır çözemedim] şey de deniliyor "ya sen sanki herkese tepeden bakıyor gibiydin, oysa bambaşkaymışsınnnnnnnnnn yeaaa".  anlıyorum ki büyük orospu çocuğuymuşum. dost bellediklerim bana gıcık olmakla kalmıyor, beni sotede kıstırıp dövme hayalleri kuruyorlarmış.

bulunduğu kabın şeklini alıyor insan. ya öyle şeyapmamak lazım ama öyle. saykodelik tripler, marjinaliteyi kavrayan götten sallamalı hareketler, "ben her şeye muğlağım" gibi nötr tavırlar, "ben her şeye mutlağım" gibi egosansasyonlar çok geride kaldı. hayat suratımıza suratımıza vurdu afdsjafda. [bu cümleyi de çok seviyorum, kaçamak bakış atmak gibi aadsfajd] saçmalığa bak, hayatın bir gün bize temiz sopa çekmesi falan. yahu o metamorfoz nasıl oldu biliyor musunuz?

şöyle oldu. çok sıkıldım. kendimden bile sıkıldım. bari dedim, göremediğim bir şey varsa, görmeye kastırayım, bir de böyle deneyelim dedim ve akabinde mülayim tavrımı takındım. [yahu aslında bu bir kabullenme olayı, çevreyi kabullenme, bulunduğun koşulları kabullenme, boyun eğme, kaderine razı gelme olayı] son birkaç dönemdir, arkadaşlarımın sorunlarına ortak oluyor, onlara türlü şebeklikler yapıyor, onların hayallerine ortak oluyor, en önemli varlığımı benliğimi onlarla paylaşıyorum, bana çok iyi davranıyorlar adfjsafa. living after midnight. hell yeah. bana iyi davranmalarını istiyorum, ya beni dışladı bu ibneler, şimdi tekrar onlara kendimi sevdirmem gerekiyor, o yüzden sivri dilimi, uyumsuz kişiliğimi gizliyorum afjdas, bakalım ne zaman ayılacaklar duruma. böyle birden dünyanın en iyi insanı oluyormuşum, ne güzel olur, belki şirinler bile beni görebilir.

ya moralim de bozuldu. artık kimse beni farklı bulmuyor. kimse beni farklılığımın farkında olarak sevmiyor adsjfa, böyle de triplere girsem efsane olacağım. camus'yen kişiliğimle ortamlarda "sikmişim dünyayı" diye takılacağım. şu hayatta en korktuğum şey başıma geldi ya ne diyim "olm sen aslında iyi bir insansın" falanlar. yahu nedir bu? nedir iyi olan? azıcık alttan aldım diye mi bütün bunlar?

onu hiç böyle sıcak tutmamıştım, kalbim yandı

ooo felan metamorfoz geçirmiş duydun muculuk akımına dahil olduğum için herkese teşekkür ediyorum, kardeşlerim akıllandığımı ve hayatın böyle yaşanmayacağını, uslu uslu yolumu bulacağımı, kendime en yakın zamanda eli yüzü düzgün helal süt emmiş bir kız bulacağımı, evdeki muslukları tamir edeceğimi, paramı düzgün harcayağımı sizlere ilan ediyorum. hangi para diyeceksiniz? bilmem.

ha şunu da belirteyim zaman zaman kankalarla toplanıp "felanda az ibne değil" muhabbeti yaptığımız oluyor, demek ki aynı muhabbet benim üçün de yapılmış ki kulağıma kadar geldi asfdkaf. vay ibneler. içten içe beni g noktamdan vurma hayalleri kuruyormuşsunuz da haberim yokmuş.

oysa birbirimiz için kovulmuştuk cennetten

1 yorum:

çingenetor dedi ki...

ya ben de diyorum bu mülayim hallerin, kibarlığın sebebi nedir,meğersem kolpaymış. çakaaal :)

ya o değil de bu callahan çok iyi çocuk yeaa!